فرماندار بیله سوار:

آغاز عملیات اجرایی نیروگاه برق حرارتی در بیله‌سوار

۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۷:۵۶
کد خبر: ۵۰۸۳۱۵
آغاز عملیات اجرایی نیروگاه برق حرارتی در بیله‌سوار
فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: عملیات اجرایی پروژه نیروگاه برق حرارتی در شهرستان بیله‌سوار از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش برنا،آرام حلیم پیش در دیدار بامجری طرح نیروگاههای CHP استان اردبیل اظهار داشت:عملیات اجرایی پروژه نیروگاه برق حرارتی CHP در شهرستان بیله‌سوار به عنوان دومین نیروگاه برقCHP استان اردبیل از امروز آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این نیروگاه با سرمایه‌گذاری 100 میلیارد ریالی بخش خصوصی برای تولید برق 5.4 مگاواتی احداث می‌شود افزود: امسال کلنگ احداث این پروژه در روستای زرگر بخش مرکزی به زمین زده شد و در توافق صورت گرفته ظرف مدت 10 ماه این نیروگاه تکمیل و آماده استفاده قرار می‌گیرد.

حلیم با اشاره به مزایای احداث این نیروگاه در شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: تولید برق همراه با گرما و تولید بخار و سرمایش و استفاده از آن برای بهره‌برداری و سرمایه‌گذاری در بخش‌های گلخانه‌ای و سردخانه بر اساس استاندارد زیست محیطی و نقش موثر آن در پدافند غیرعامل بسیار مهم و ضروری است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: با تکمیل این نیروگاه علاوه بر برطرف کردن مشکلات نوسانات برق مناطق بیله‌سوار، می‌توان از حرارت تولیدی این نیروگاه برای کشت‌های گلخانه‌ای نیز استفاده کرده و زمینه‌ساز توسعه بخش گلخانه‌ای در شهرستان شد.

وی گفت: شهرستان بیله‌سوار جزو مناطق مستعد در کشور برای راه‌اندازی اطلس‌های گلخانه‌ای به شمار می‌رود و این نیروگاه حرارتی توانایی پشتیبانی از 4 هکتار از طرح کشت گلخانه‌ای را دارد به طوری که بازدهی این طرح در کنار کشت محصولات گلخانه‌ای پرثمرتر و موفق‌تر بوده است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: این نیروگاه 5.4 مگاوات برق تولید می‌کند و با توجه به اینکه بیش از 20 هزار مشترک برق در شهرستان بیله‌سوار وجود دارد نواسانات افت ولتاژ برق مناطق شهر بیله‌سوار و اطراف با راه‌اندازی این نیروگاه کاهش و برطرف خواهد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز