وزیر ورزش و جوانان در خراسان شمالی ؛

برنامه ششم توسعه و آغاز فصل جدیدی از ورزش کشور

۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۰:۱۳
کد خبر: ۵۰۸۵۵۴
برنامه ششم توسعه  و آغاز  فصل جدیدی از ورزش کشور
وزیر ورزش و جوانان دولت تدبیر و امید گفت : همگام با برنامه ششم توسعه کشور شاهد آغاز فصل جدیدی در ورزش کشور خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، دکتر سلطانی فر ضمن بازدید از ورزشگاه  15 هزار نفری 19 مهر بجنورد اظهار داشت : خوشبختانه با اجرای  برجام  و افزایش صادرات نفت و ایجاد گشایش های مالی برای سیستم بانکی  کشور  سال 1396 که  سال اجرای برنامه ششم توسعه می باشد  شاهد آغاز فصل جدیدی در ورزش کشور خواهیم بود.

وزیر ورزش در ادامه  با اشاره به اینکه ورزشگاه 15 هزاری نفری شهرستان بجنورد از امکانات سخت افزاری خوبی برخوردار  می باشد افزود : با مساعد شدن وضعیت جوی  و نصب پیست تارتان  بزودی شاهد افتتاح  این مجموعه ورزشی خواهیم بود

سلطانی فر  خاطر نشان کرد : به دنبال برگزاری  مسابقات ملی و بین المللی در استان های مرزی و محروم هستیم تا شاهد شادابی ، انرژی و شعف  در مردم این مناطق باشیم.

وی تاکید کرد : برای رونق ورزش در مناطق مختلف به روسای فدراسیون ها سفارش کرده ام تا  به استان ها در میزبانی کمک کنند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین خبر از اختصاص بخشی از ردیف های اعتباری به امر اشتغال و ازدواج جوانان خبر داد.

وزیر ورزش همچنین امروز در جمع ورزشکاران و سمن‌ها در سالن اجتماعات استانداری خراسان شمالی  با اشاره به اینکه در صورت عدم تحقق برجام سایه جنگ بر روی کشور بود اظهار کرد:  هر کشوری که در فصل هفتم شورای امنیت قرار بگیرد سرانجامی جز جنگ نخواهد داشت ولی  جمهوری اسلامی ایران  با برجام توانست به عنوان اولین کشور  از فصل هفتم خارج شود و سایه جنگ را از کشور دور کند.

سلطانی فر افزود : با اجرای برجام در واقع کشورهای دیگر اعتماد خود را به ایران باز یافتند و در بخش ورزش میزبانی مسابقات جهانی در کشور گشوده شده است.

وی با انتقاد از عدم حضور مناسب اسپانسرها  گفت : متاسفانه اسپانسرها اقتصاد ورزش را هزینه می دانند و این در حالی است که در صورت حضور قوی اسپانسرها و سرمایه گذاری در ورزش بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی حل خواهد شد.

*خانه جوان با اعتبار 500 میلیارد ریالی  راه اندازی خواهد شد.

سلطانی فر درادامه به حوزه جوانان وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: در سال 96 دولت 500 میلیارد ریال برای احداث19 خانه جوان  در استان ها برنامه ریزی در نظر گرفته است.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از برگزاری کنگره  بزرگی در تهران با محوریت جوانان و سمن های کشور خبر داد و افزود : دستور کار این کنگره چگونگی رفع مشکلات جوانان و نحوه مشارکت گسترده جوانان در امور مختلف می باشد.

وزیر ورزش همچنین در ادامه  افزود :  جوانان  ایران اسلامی خوشبختانه ورود  موفقی  در عرصه مدیریت داشته اند که این امر مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان  و دولت تدبیر و امید است  و دولت برای اشتغال و ازدواج جوانان برنامه های خوبی در دستور کار دارد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز