سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان‌رضوی:

نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مشهد فرصتی برای توسعه اقتصادی و آشنایی مردم با روش‌های نوین سرمایه‌گذاری است

۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۹:۵۴
کد خبر: ۵۰۸۹۷۰
نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مشهد فرصتی برای توسعه اقتصادی و آشنایی مردم با روش‌های نوین سرمایه‌گذاری است
سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان‌رضوی گفت: نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری فرصتی برای توسعه اقتصادی و آشنایی مردم با روش‌های نوین سرمایه‌گذاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، شکوه میرشاهی امروز در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه گذاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد، اظهار داشت: در این نمایشگاه سعی بر این است که از سرمایه‌گذاران خارجی کشورهای آسیای میانه به‌ویژه افغانستان که از گذشته با ایران در ارتباط هستند، دعوت به همکاری شود.

وی افزود: هدف این نمایشگاه این است که اولویت‌های سرمایه‌گذاری از طریق استانداری و مرکز خدمات سرمایه‌گذاری این استان به سرمایه‌گذاران و علاقه مندان به سرمایه‌گذاری ارائه شود.

سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه می‌تواند در توسعه فرصت‌های سرمایه‌گذاری، توسعه اقتصادی و توسعه اشتغال موثر واقع شود؛ همچنین در این نمایشگاه می‌توان بیشترین تاثیر استفاده از روش‌های نوین سرمایه‌گذاری و تجمیع سرمایه‌های خُرد مردمی برای اینکه این سرمایه‌ها به سمت سرمایه‌گذاری مولد و تولیدی پیش برود را مشاهده کرد.

وی بیان کرد: در کنار این نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود که در آن از اساتید دانشگاهی و مدیران و مسئولان اقتصادی استان دعوت شده تا به رایگان شیوه‌های تامین مالی و سرمایه‌گذاری را به علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در بنگاه‌های اقتصادی آموزش دهند.

میرشاهی یادآور شد: این نمایشگاه فرصت خوبی است تا مردم با روش‌های امن و مطمئن سرمایه‌گذاری بیشتر آشنا شوند تا سرمایه خُود را به مراکز اقتصادی برای توسعه اقتصادی کشور با خیالی آسوده بسپارند.

گفتنی است نخستین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشهد از امروز 29 دی ماه تا 2 بهمن ماه به‌مدت 4 روز در مساحتی بالغ بر 2400 متر مربع و در غالب 30 غرفه از ساعت 16 الی 22 در محل نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس دایر است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز