فرماندار قرچک خبر داد:

ستاد بررسی مشکلات محلات مختلف در فرمانداری تشکیل شده است

۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۹:۱۹:۴۹
کد خبر: ۵۰۹۲۳۹
ستاد بررسی مشکلات محلات مختلف در فرمانداری تشکیل شده است
فرماندار شهرستان قرچک گفت: یکی از اهداف برگزاری جلسات شورای اداری در مساجد این است که مشکلات محلات مختلف بررسی شود، به همین منظور ستادی در فرمانداری به ریاست معاون سیاسی انتظامی شکل گرفته است.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، مسعود مرسلپور در جلسه شورای اداری شهرستان قرچک با تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهادت تعدادی از آتش نشانان در فاجعه پلاسکو افزود: حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشت، این مجاهد نستوه یار واقعی و دیرین امام و رهبری و یاور همیشگی مردم و از مبارزان بی بدیل قبل از انقلاب بودند که مردم همیشه از ایشان به عنوان مرد مقاومت، حلم و بردباری یاد می کردند.

وی بیان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی توجه به انقلاب، امام و رهبری را همیشه سرلوحه زندگی خود قرار داده بود و با اینکه جفاهای زیادی به ایشان شد اما همیشه با مهربانی پاسخ می دادند.

این مسئول افزود: حیات ایشان در جهت وحدت و وفات ایشان نیز وحدت بوجود آورد.

رئیس شورای اداری شهرستان قرچک از نگاه مدیریت قضایی دادستان شهرستان تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه در بخشهای مختلف شهرستان اقداماتی شده گفت: مردم باید در جریان تلاشهای مسئولان در دولت تدبیر و امید باشند.

مرسلپور در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: خوشبختانه دو مؤسسه اقتصادی جهان یعنی صندوق بین المللی پول و بانک جهانی تأیید کردند که ایران علیرغم مشکلات متعدد توانست در سالهای 2016 و 2017 رشد اقتصادی خود را مثبت کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک یادآور شد: برجام تأثیر اقتصادی خود را گذاشته و دستاوردهای مختلفی داشته که باید برای مردم تشریح شوند.

وی به هدف جلسات شورای اداری محله محور اشاره کرد و گفت: در جلسه قبلی که در مسجد پنج تن آل عبا(ع) منطقه پوئینک برگزار شد مشکلاتی مطرح شد که منجر به تشکیل ستادی به ریاست معاون سیاسی انتظامی فرماندار شد که در دو بخش مشکلات شهرستانی و مشکلات استانی پیگیری ها صورت گرفته و با قوت ادامه دارد.

فرماندار قرچک به برنامه های دهه فجر اشاره کرد و از مسئولان ادارت خواست به دستورات امام جمعه به عنوان رئیس ستاد دهه فجر با دقت جامه عمل بپوشانند و همچنین خواستار وحدت رویه در اجرای برنامه ها شد.

وی خواستار تکریم ارباب رجوع خصوصا در ادارات خدمات رسان شد و از مسئولان خواست کیفیت خدمات را بیش از کمیت مدنظر قرار دهند.

مرسلپور همچنین اعلام کرد جلسه شورای اداری آتی در یکی از روستاها برگزار شود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد که هیچ نیرویی نباید بدون اطلاع فرماندار در این شهرستان جابجا و یا به جای دیگر منتقل شود.

گفتنی است در این جلسه امام جمعه شهرستان قرچک، معاونان فرماندار، بخشدار مرکزی، اعضای شورای تأمین، رؤسای ادارات، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، دهیاران، امام جماعت و اعضای هیئت امنای مسجد امام حسین(ع) حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز