هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال؛

مقاومت طرح و توسعه برابر مقاومت شکست

۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۷:۱۸
کد خبر: ۵۰۹۳۳۵
مقاومت طرح و توسعه برابر مقاومت شکست
تیم فوتسال طرح و توسعه الوند در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور در دیداری خانگی نتیجه را به مقاومت البرز واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، تیم های طرح و توسعه الوند و مقاومت البرز در چهارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال از ساعت 16 روز شنبه دوم بهمن ماه در سالن یادگارامام(ره) الوند به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت دو بر یک به سود نماینده البرز خاتمه یافت.

در این دیدار حساس حسن محمدی تک گل طرح و توسعه الوند را به ثمر رساند و در مقابل هم علی رستمی و امیرحسین رسولی دوبار تور دروازه الوندی ها را به لرزه درآوردند تا بازی با همین نتیجه به اتمام برسد.

مقاومت با لیان پیروزی با یک تیر دو نشان زد چراکه ضمن کسب هر سه امتیاز این دیدار فاصله خود را با قعرنشینان جدول نیز افزایش داد.

این تیم با کسب سه امتیاز این بازی 17امتیازی شد تا در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار گیرد و طرح و توسعه الوند هم با تحمل این شکست با هشت امتیاز همچنان در مکان سیزدهم جاخوش کرده است.

نماینده قزوین درحالی مقابل مقاومت کرج تن به شکست داد که در دور رفت نخستین پیروزی خود را مقابل این تیم بدست آورده بود.

در این بازی یاد و خاطره آتش نشانان شهید در حادثه پلاسکوی تهران توسط باشگاه طرح و توسعه الوند گرامی داشته شد و بازیکنان با این حال و هوا وارد زمین شدند.

طرح و توسعه الوند در هفته نوزدهم این رقابتها باید پنجشنبه 7بهمن ماه از ساعت 16 در سالن سیدرسول حسینی ساری به مصاف شهروند این شهر برود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز