مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

۱۲۴۵دانش آموز قزوینی در المپیاد علمی شرکت می کنند

۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۴:۳۹:۰۰
کد خبر: ۵۰۹۵۱۵
۱۲۴۵دانش آموز قزوینی در المپیاد علمی شرکت می کنند
سالار قاسمی گفت: 1245نفر از دانش آموزان قزوینی در آزمون المپیاد علمی کشور شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: آزمون المپیاد علمی طی روزهای 5 تا 8 بهمن ماه همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد که در همین راستا 1245دانش آموز قزوینی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

قاسمی ادامه داد: این دانش آموزان در رشته های کامپیوتر، ادبیات، شیمی، نجوم و اخترفیزیک، ریاضی، زیست شناسی و سلول های بنیادی و فیزیک به دنبال کسب موفقیت خواهند بود.

وی تصریح کرد: رشته سلول های بنیادی جزو رشته های جدیدی است که برای دومین سال در المپیاد حضور پیدا می کند و 157دانش آموز استان نیز داوطلب شرکت در آن هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون از روز چهارشنبه 29دی ماه آغاز شده عنوان کرد: دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه http://oly.medu.ir کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و از محل حوزه امتحانی و زمان آزمون خود مطلع شوند.

قاسمی از داوطلبان خواست پس از دریافت کارت، به مدیر مدرسه محل تحصیل خود مراجعه و کارت را به مهر دبیرستان ممهور کنند.

وی با اشاره به زمان بندی رشته های مختلف این المپیاد یادآور شد: آزمون المپیاد علمی 5بهمن در رشته های کامپیوتر و ادبیات، 6بهمن در رشته های شیمی، نجوم و اخترفیزیک، 7بهمن در رشته های ریاضی و زیست شناسی و 8بهمن ماه نیز در رشته های فیزیک و سلول های بنیادی برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز