مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین خبر داد:

برگزاری دهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و صنایع وابسته در قزوین

۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۴:۵۱:۳۹
کد خبر: ۵۰۹۵۲۹
برگزاری دهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و صنایع وابسته در قزوین
هادی طاهرخانی از برگزاری دهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و صنایع وابسته در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: دهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و صنایع وابسته از تاریخ 4 لغایت 7بهمن ماه به مدت 4روز و با حضور بیش از 55مشارکت کننده در فضایی به مساحت 3600مترمربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار می شود.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: مشارکت کنندگان از استان های تهران، اصفهان، قزوین، خراسان رضوی، گلستان، البرز و مازندران در این نمایشگاه محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

وی در خصوص مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه می توان به ارائه توانمندی های مشارکت کنندگان، ایجاد آگاهی عمومی، اخذ سفارش از مشتریان جدید، معرفی کالا و خدمات جدید، گسترش کانال های توزیع و ایجاد نمایندگی، تبادل اطلاعات و تجربیات، تحقیق بازار و بازاریابی، ورود به بازارهای جدید، رقیب شناسی و سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان اذعان کرد: این نمایشگاه در مدت برگزاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما از ساعت 15 الی 21 پذیرای علاقه مندان و متخصصین جهت بازدید خواهد بود.

نمایشگاه2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز