رییس هیات ورزش های همگانی قزوین:

طرح سند تحول، تعالی و آینده نگری سال آینده اجرایی می شود

۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۵:۰۰:۱۶
کد خبر: ۵۰۹۵۳۹
طرح سند تحول، تعالی و آینده نگری سال آینده اجرایی می شود
امیرمحمد رضایی گفت: سال آینده طرح سند تحول، تعالی و آینده نگری را در استان قزوین اجرایی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، امیرمحمد رضایی رییس هیات ورزش های همگانی قزوین در حاشیه برگزاری طرح استعدادیابی ورزشی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری برنا اظهار کرد: طرح سند تحول، تعالی و آینده نگری برای 9سال آینده یعنی سال 1404 ترسیم شده که این طرح سال 96 در قزوین اجرایی می شود.

امیر رضایی از برگزاری جشنواره ویژه بانوان در 13بهمن ماه نیز خبر داد و تصریح کرد: این جشنواره مختص بانوان و در همه رشته های همگانی در سالن شهید بابایی برگزار می شود که با سخنرانی استاندار قزوین همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: بانوان ورزشکار استان در خلال این برنامه بهترین عملکرد در رشته های خود را ارائه خواهند داد تا توانمندی خود را در این زمینه نشان دهند.

رییس هیات ورزش های همگانی قزوین درباره جایگاه این هیات در کشور هم خاطرنشان کرد: رقابت میان هیات های استانی در سطح بسیار بالایی دنبال می شود ولی خوشبختانه هم اکنون در رنکینگ استان های ممتاز قرار داشته و جزء 6هیات برتر کشور محسوب می شویم.

امیر رضایی تامین اعتبارات مالی را مهم ترین مشکل این هیات خواند و تصریح کرد: همانند همه هیات ها و وزارت ورزش با مشکلات اعتباری مواجه هستیم ولی علیرغم همه این مشکلات سعی می کنیم بهترین پتانسیل ورزش های همگانی را نشان دهیم.

نظر شما