شهردار سنندج:

حادثه پلاسکو زنگ خطر را برای بافت‌های فرسوده سنندج به صدا درآورد

۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۵:۲۷:۳۲
کد خبر: ۵۰۹۵۸۴
حادثه پلاسکو زنگ خطر را برای بافت‌های فرسوده سنندج به صدا درآورد
شهردار سنندج گفت: بروز حوادثی نظیر حادثه آتش سوزی در ساختمان پلاسکو زنگ خطری جدی برای تمام نقاط مختلف شهر از جمله بافت‌های فرسوده و مراکز خرید در هسته مرکزی سطح شهر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، منوچهر فخری و جمعی از مدیران و کارکنان سازمان آتش نشانی که با حضور در سازمان انتقال خون و در راستای ابراز همدردی با آتش نشانان جان باخته در حادثه پلاسکو خون اهداء کردند، ضمن تسلیت این حادثه اظهار کرد: بروز حوادث غیرمترقبه نظیر آتش سوزی ممکن است در هر کجای دنیا رخ دهد.

وی افزود: حادثه آتش سوزی پلاسکو در واقع زنگ خطر برای نقاط مختلف از جمله بافت فرسوده و مراکز خرید در هسته مرکزی سطح شهر است.

شهردار سنندج عنوان کرد: سازمان آتش نشانی یکی از سازمان‌های امدادرسان است که همواره در زمان بروز انواع حوادث در خط مقدم امدادرسانی است.

وی بیان کرد: امسال در راستای تامین نیروی ماهر آتش نشانی و از طریق آموزن 60 نفر از نیروهای تحصیل کرده و ورزشکار جذب سازمان آتش نشانی سنندج شدند.

فخری ادامه داد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در راستای امدادرسانی به موقع در زمان بروز حوادث برنامه‌های مدونی در راستای آموزش آتش نشان در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار سنندج افزود: جدا از آماده بودن آتش نشانان از لحاظ جسمی و روحی جهت امداد رسانی به موقع، این تجهیزات به روز و کارآمد است که نقش بسزایی در تسهیل در امداد رسانی دارد.

وی گفت: با توجه به اینکه سیستم شهرسازی در کل کشور به سمت بلند مرتبه سازی می‌رود باید سازمان آتش نشانی هم تجهیزات لازم را برای مقابله با حوادث احتمالی نظیر آتش سوزی در آپارتمان‌های مسکونی را داشته باشد.

فخری تاکید کرد: وجود یک دستگاه نردبان از وسایل موردنیاز سازمان آتش نشانی سنندج است که در طول سال جاری مکاتبات لازم برای خرید و تامین این نردیان صورت گرفته است.

وی مشارکت شهروندان هم در تامین ایمنی محل کسب و سکونت خود را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان هم باید با هدف جلوگیری از حوادث احتمالی دستورات سازمان آتش نشانی مبنی بر رعایت نکات ایمنی را در اسرع وقت انجام دهند.

شهردار سنندج ابراز امیدواری کرد: ستاد مدیریت بحران با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط در راستای تامین یک دستگاه نردبان و اختصاص آن به سازمان آتش نشانی این شهرداری را یاری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز