وعده استاندار به تأمین تجهیزات آتشنشانی همدان

۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۷:۵۳:۰۳
کد خبر: ۵۰۹۷۳۶
وعده استاندار به تأمین تجهیزات آتشنشانی همدان
استاندار همدان در دیدار آتشنشان‌های استان وعده داد که اعتبار مورد نیاز برای تأمین تجهیزات آتشنشانی‌های این استان در بودجه سال آینده پیش‌بینی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، استاندار همدان به همراه معاونان و اعضای شورای اداری استان برای ادای احترام به شهدای آتشنشانان بویژه شهدای حادثه ساختمان پلاسکو تهران در ایستگاه شماره 9 آتشنشانی شهر همدان حضور یافت.

وی در این مراسم با بیان اینکه آتشنشانان هر لحظه برای ایثار جان، فداکاری و حفظ جان دیگر افراد آماده هستند،‌ افزود: هیچ نوع‌دوستی و بشردوستی بالاتر از این نیست که آتشنشان در تمام عمر کاری خود آماده بوده تا در صورت بروز اتفاقی برای دیگران آنها به عنوان مدافع وارد عمل شوند.

وی در ادامه از مسکن و شهرسازی همدان خواست تا بافت‌های فرسوده و کانون‌های حادثه‌خیز را بررسی کرده و برای بهسازی و ترمیم ساختمان‌های در معرض آسیب اقدام‌های لازم را انجام دهند.

مدیرعامل آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر همدان هم در این آیین گفت: فعالان در مجموعه آتشنشانی خالصانه و عاشقانه برای خدمت به مردم فعالیت می‌کنند.

محمدرضا بیاناتی افزود: با توجه به غیرقابل پیش‌بینی بودن حوادث، این مجموعه نیاز به تهیه و ارتقای تجهیزات آتشنشانی دارد.

بیاناتی افزود: انتظار می‌رود بخش دولتی توجه ویژه‌ای به سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی همدان به منظور تأمین تجهیزات مورد نیاز داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز