معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان:

هاشمی یک سیاستمدار و یک مدیر توانمند و مرد بحران ها بود

۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۸:۱۶:۵۰
کد خبر: ۵۰۹۷۴۰
هاشمی یک سیاستمدار و یک مدیر توانمند و مرد بحران ها بود
محمد ابراهیم الهی تبارگفت: ضایعه از دست دادن آقای هاشمی جبران ناپذیر است. هاشمی یک سیاستمدار و یک مدیر توانمند و یک مرد بحران ها بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار فامنین با اشاره به حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو افزود: با ادای احترام به پیشگاه مقدس امام زمان(عج) و با سلام بر روح مطهر شهیدان و آرزوی توفیق برای مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گرامی می داریم یاد و خاطره شهدای آتش نشان در حادثه پلاسکو را و از خداوند طلب صبر جزیل برای خانواده هایشان داریم.

وی ادامه داد: امروز این توفیق را داشتیم به بهانه تودیع و معارفه در خدمت مردم شریف فامنین باشیم. مدتی افتخار خدمت و دوستی در منطقه را داشتیم و در همه زمان ها  شاهد حضور مردم در عرصه های مختلف اعتقادی و سیاسی و فرهنگی، بودیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری تصریح کرد: برای شهر شدن فامنین، مردم و فامنینی های مقیم تهران خیلی پیگیر بودند و در آن زمان از ما در خانه های خود پذیرایی می کردند و ما به وزارت کشور می رفتیم و برای هدف و خواسته مردم پیگیر بودیم.

وی اظهار کرد: مردم فامنین توسعه طلب بودند و باید این روحیه حفظ شود و اگر وجود نداشته باشد جامعه دچار مشکل خواهد شد. پیگیری مردم و تلاش مردم نکته مثبتی برای شهرستان هست. آدم های واقع بینی که واقعیت ها را درک می کنند و شاید نمود این ویژگی ها آیت الله محمدی باشند، یک عارف و فیلسوف به معنای واقعی کلمه، شخصیتی که نگاهش نگاه توسعه طلبانه هست و ایشان توسعه طلبانه فکر می کنند.

الهی تبار افزود: ساخت حوزه و ساخت مسجد اعظم با این عظمت از عملکردهای مهم امام جمعه همدان، در فامنین بود. وی محور وحدت استان هستند. به هر شکل خدمت در این دیار فرصت هست و کلیت نظام در این هست که مسئولیت، فرصتی برای خدمت می باشد. ولی ای کاش را، در کارهای مان برای خودمان نگذاریم و آنچه در توان داریم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه باید طوری به وظایف عمل کرد گفت: در حد بضاعت و وسع خود که وجدانی آسوده داشته باشیم. به هر شکل نباید به مسئولیت ها به عنوان یک طعمه نگاه کنیم.

الهی تبار گفت: در آستانه ۳۸امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و امیدواریم که ان شاالله فرصتی، برای افزایش سرمایه اسلامی ما در کشور باشد. ضایعه از دست دادن آقای هاشمی جبران ناپذیر است. هاشمی یک سیاستمدار و یک مدیر توانمند و یک مرد بحران ها بود.

معاون سیاسی امنیت استانداری همدان افزود: به شکر خدا امنیت در کشور برقرار است. به همت ارتش سپاه نیروی انتظامی و آن ها که ایستاده اند و دارند رصد می کنند. ما باید یک امنیت دیگری داشته باشیم، مردم باید احساس نشاط داشته باشند برای فعالیت اقتصادی و سیاسی و فرهنگی با امید زندگی کنند. باید امنیت برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی برقرار باشد. اشتغال یعنی در بازار دنیا فعالیت داشته باشیم و حضورمان در بحث اقتصادی موثر باشد.

وی با اشاره به بحث برجام، خاطر نشان کرد: در سال ۶۸ که صلح را پذیرفتم. امام فرمودند که من این جام زهر را سر می کشم. برجام یک تصمیم سیاسی بود و به تایید شورای امنیت ملی رسید. امریکا که ماهیتش این است بدعهدی کند، شکی نیست و ما باید این ها رو تبدیل به فرصت کنیم.

الهی تبار گفت: شعار اصلی ما تحقق هدف نظام اسلامی می باشد. در انجام وظایف خود، باید مدیران با افتخار از عملکردشان دفاع کنند. وظیفه داریم که تلاش هایی که انجام شده را بیان کنیم. اینکه چقدر بضاعت داشتیم و خدمات بی منتی داشته ایم. مردم اینقدر بر ما حق دارند که هر کاری انجام دهیم به وظیفه خود عمل کرده ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز