مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

خیرین مدرسه ساز در راستای انسان سازی گام برمی دارند

۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۳:۳۲:۳۱
کد خبر: ۵۰۹۹۷۱
خیرین مدرسه ساز در راستای انسان سازی گام برمی دارند
سالار قاسمی گفت: خیرین مدرسه ساز به عنوان بازوان توانمند و سرمایه های ارزشمند آموزش و پرورش در راستای انسان‌ سازی گام برمی دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه خرمدشت که با حضور بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، جوانبخت مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین و جمعی از مسوولین در سالن کانون صبا برگزار شد، با تاکید بر نقش خیرین مدرسه ساز در گسترش مدارس به عنوان بازوان توانمند و سرمایه های ارزشمند آموزش و پرورش اظهار کرد: دولت تدبیر و امید درخشش خوبی هم در بحث سخت افزاری و هم در بحث نرم افزاری آموزش و پرورش داشته و خیرین مدسه ساز هم با کار بزرگ خود نقش مهمی در راستای انسان سازی ایفا می کنند.

قاسمی افزود: کار آموزش و پرورش فرهنگ سازی و کمک به کشور جهت رسیدن به توسعه، تعالی و پیشرفت است که این موضوع نشان دهنده نقش مهم این سازمان در جامعه می باشد.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم اقدامات انجام شده در راستای جذب خیرین برای احداث مدرسه، تا رسیدن به نقطه مطلوب و میانگین کشوری فاصله داریم بنابراین باید برای مشارکت هرچه بیشتر این افراد تلاش کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین عنوان کرد: آموزش و پرورش بعنوان بستر توسعه برای دستیابی به اهداف خود نیازمند است تا حاکمیت و مردم به اثربخشی و اهمیت آن در رشد و اعتلای جامعه اعتقاد داشته باشند.

آموزش و پرورش2

جوانبخت مدیرکل اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین نیز در این جشنواره بیان کرد: هفتاد درصد از خیرین استان قزوین سال جاری در امر مدرسه سازی مشارکت داشته اند که می تواند آمار قابل قبولی باشد.

جوانبخت ادامه داد: ترویج فرهنگ کار خیر، تکریم از خیرین و انعکاس کمبودها و نیازهای آموزش و پرورش جهت مشارکت خیرین از اهداف برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز است که امیدواریم با تلاش همگانی بتوانیم به اهداف جشنواره دست پیدا کنیم.

اجرای سرود وطنم، ادای احترام و ابراز همدردی دانش آموزان دبیرستان الزهراء با خانواده آتش نشانان قهرمان، اهدا تابلو نقاشی آتش نشان توسط دانش آموز دبیرستان الزهراء به نایب رییس شورای شهر تاکستان به نمایندگی از شهرداری خرمدشت، اجرای نمایش کاراته توسط دانش آموزان کاراته کا، اهدا تابلو خوشنویسی توسط دانش آموز دبیرستان الزهراء به مدیرکل آموزش و پرورش استان و اهدا لوح و تجلیل از خیرین مدرسه ساز از جمله برنامه هایی بود که در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه خرمدشت اجرا شد.

آموزش و پرورش3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز