مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد:

موضوع ایمنی در کشور متحول می شود

۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۱:۲۸:۳۴
کد خبر: ۵۱۰۰۵۴
موضوع ایمنی در کشور متحول می شود
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: به برکت خون شهدای حادثه پلاسکو، موضوع ایمنی در کشور متحول می شود و خسارت به مردم به حداقل می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسن جعفری در دیدار با مدیرکل اوقاف خراسان رضوی اظهارداشت: گروه ها و دستگاه های زیادی در جامعه داریم که علی رغم فعالیت های سخت و فداکارانه در جامعه گمنام هستند و جایگاه اجتماعی ندارند.

وی افزود: آتش نشانی در کشور های توسعه یافته از جایگاه مناسبی برخوردار است و همه کاربری ها سالی یک بار یا هر سه سال باید مجوز ایمنی اخذ کنند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه حادثه پلاسکو نمادی از فداکاری جامعه آتش نشانان بود، افزود: آتش نشانان همیشه در معرض خطر هستند و حادثه هستند.

وی با بیان این که در کشور متولی ایمنی وجود ندارد و سازمان آتش نشانی فقط به عنوان اخطار دهنده است، با اشاره به وجود هزاران کانون خطر در مشهد، اظهار کرد: با توجه عدم رعایت مسائل ایمنی در ساختمان های مشهد، باید هر روز منتظر حادثه ای باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی نیز در این دیدار با بیان اینکه آتش نشانان در لحظات سخت زندگی مردم حضور دارند، گفت: تلاش ها و فداکاری های آتش نشانان حادثه پلاسکو تهران تنها گوشه از فعالیت های جان برکفان آتش نشانان این سرزمین است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد احمدزاده افزود: آتش نشانان با نثار جان خود، هر روز جان هزاران نفر را نجات می دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز