مجری ستاد انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد خراسان رضوی عنوان کرد؛

مهم ترین وجه سازمان های مردم نهاد جوانان،مسوولیت پذیری اجتماعی بالای آنان است

۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۲:۳۹:۱۹
کد خبر: ۵۱۰۰۶۷
مهم ترین وجه سازمان های مردم نهاد جوانان،مسوولیت پذیری اجتماعی بالای آنان است
معاون فرهنگی و امور جوانان گفت: در مصوبات امروز ستاد انتخابات استان،مقرر شد بستر حضور پرشور و پررنگ نامزدها به بهترین شکل ممکن فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، جعفر قدیری که صبح امروز در نشست  ستاد انتخابات برگزاری مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان خراسان رضوی  در حضور حمید رضا یگانه ،ناظر مرکزی ستاد و ناظرین سازمان های مردم نهاد جوانان و دیگر عوامل اجرایی در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان سخن می گفت،با تبریک پیشاپیش سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،یکی از مهم ترین دستاوردهای نظام که با همت و به دست جوانان محقق شد را نعمت آزادی و تعیین سرنوشت خویش عنوان و کرد و اظهارداشت: امروز جوانان هم چون گذشته در همه صحنه های  مهم مشارکت اجتماعی از جمله انتخابات حضور دارند.

وی افزود: جلوه ی از این مشارکت را ما در انتخابات اولین دوره سمن های جوانان استان شاهد هستیم.

مجری انتخابات استان با تبیین نقش و جایگاه ارزشمند سمن ها،مهم ترین وجهه ی سازمان های مردم نهاد جوانان را دغدغه مند بودن و مسوولیت پذیری اجتماعی بالای آنان برای کمک به جامعه در حوزه های مختلف عنوان کرد و بیان داشت: شکل گیری مجمع سمن های استان می تواند تسهیل گر و بسترساز خوبی برای تسریع بخشی در نیل به اهداف عالیه آنها تلقی شود.

در این جلسه،حمیدرضا یگانه،ناظر ستاد مرکزی انتخابات با تصریح این موضوع که جایگاه حقیقی جوان در جامعه با ارتقا و تقویت ساختارهای نهادمند آنان در جامعه میسر می شود، دنبال کردن سیاست پررنگ کردن مشارکت های اجتماعی بخش غیردولتی در وزات ورزش و جوانان را در همین راستا ارزیابی و خاطرنشان کرد: این برنامه با ارتقای مسوولیت پذیری جوانان و افزایش آگاهی های حقوقی و مدنی آنان پیگیری و دنبال می شود.

ناظر مرکزی ستاد با تشریح فرایندهای برگزاری انتخابات،نحوه ی معرفی نامزدها برای جلب آرای عمومی، انجام مرحله رای گیری و پاسخ گویی به اعتراضات به پرسش های ناظران سازمان های مردم نهاد پاسخ گفت.

در این جلسه،سایر اعضا به طرح دیدگاه و آرای خود پرداختند که با مصوباتی به پایان رسید.

اولین دوره ی انتخابات سازمان های مردم نهاد جوانان خراسان رضوی عصر امروز  دوشنبه ۴ بهمن با حضور ۱۱ نامزد انتخاباتی برای تعیین اعضای اصلی و علی البدل مجمع استانی برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز