رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین:

به ۵۵۱واحد تولیدی استان تسهیلات بهین ‌یاب پرداخت شده است

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۱۱:۲۰
کد خبر: ۵۱۰۴۱۲
به ۵۵۱واحد تولیدی استان تسهیلات بهین ‌یاب پرداخت شده است
علی پرزحمت گفت: تاکنون به 551واحد تولیدی استان در قالب تسهیلات طرح بهین یاب مبلغ سه هزار و 988میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علی پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین در سی و دومین جلسه شورای بانک های استان ضمن ارائه گزارشی در خصوص روند پرداخت تسهیلات رونق تولید افزود: با پرداخت مبلغ سه هزار و 988میلیارد ریال به 551واحد تولیدی رتبه استان در پرداخت تسهیلات از محل سامانه بهین یاب به واحدها و طرح های صنعتی و کشاورزی از رده هشتم به ششم ارتقا یافته است.

پرزحمت ادامه داد: این استان جایگاه نخست کشور را در رابطه با موضوع نظارت، تعداد و میزان مبلغ تسهیلات نیز دارا می باشد.

وی تصریح کرد: تاکنون هزار و 797واحد متقاضی تسهیلات از طریق کارگروه رونق تولید به بانک های عامل استان معرفی شده اند که 142مورد آن ها در مرحله عقد قرارداد هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین یادآور شد: از تعداد کل واحدهای معرفی شده به بانک های عامل 706مورد مربوط به حوزه کشاورزی و یک هزار و 91مورد نیز مربوط به حوزه صنعت استان است.

پرزحمت اعلام کرد: در روند پرداخت تسهیلات رونق تولید به متقاضیان بانک های کشاورزی، تجارت و ملت به ترتیب عناوین اول تا سوم را به لحاظ میزان پرداختی به خود اختصاص داده اند.

وی گفت: بانک های کشاورزی، ملی و سپه نیز به ترتیب بیشترین سهم را در پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان قزوین در اختیار دارند.

این مقام مسوول ادامه داد: از مجموع تسهیلات پرداخت شده، هزار و 40میلیارد ریال در قزوین، 860میلیارد ریال در آبیک، 780میلیارد ریال در البرز، 670میلیارد ریال در تاکستان، 610میلیارد ریال در بویین زهرا و 30میلیارد ریال نیز در شهرستان آوج بوده است.

پرزحمت در پایان یادآور شد: تاکنون 32نشست کارگروه تسهیلات رونق با مدیریت استاندار به منظور بررسی روند اعطای وام ها به واحدهای تولیدی برگزار شده که این نشست ها تا حصول نتیجه نهایی ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: 2هزار و 160واحد و طرح صنعتی و کشاورزی در استان قزوین متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز