مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب لرستان خبرداد:

افتتاح ۲۱ پروژه در دهه مبارک فجر/۲۷۰ نفر اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم در لرستان

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۱۰۴۱۶
افتتاح ۲۱ پروژه در دهه مبارک فجر/۲۷۰ نفر اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم در  لرستان
حمید رضا کرموندافزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 270 نفر اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم در استان لرستان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ، مدیرعامل  شرکت آب وفاضلاب لرستان از افتتاح ۲۱ پروژه در دهه مبارک فجر خبرداد.

حمید رضا کرموندافزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 270 نفر اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم در استان لرستان ایجاد می‌شود.

وی بابیان اینکه برای اجرای این پروژه‌ها 603 میلیارد تومان هزینه شده است گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها علاوه بر اینکه دبی آب افزایش می‌یابد، آب سالم و بهداشتی در سطح استان نیز تأمین می‌شود.

وی به پروژه‌های آب‌رسانی در استان اشاره و عنوان کرد: احداث ساختمان بهره‌برداری و محوطه‌سازی مخزن در درب گنبد، تجهیز، راه‌اندازی و بهره‌برداری سه حلقه چاه و حصار کشی پیرامون هشت حلقه چاه برای احداث حریم بهداشتی امنیتی در شهرستان دلفان، حفر و تجهیز یک حلقه چاه آهکی با دبی 30 لیتر در ثانیه در سراب دوره، آب‌رسانی به زون فشاری دره گرم و توزیع به زون مربوطه جهت حذف پمپاژ مستقیم و تعادل فشار و توزیع مناسب به طول چهار کیلومتر در خرم‌آباد ازجمله پروژه‌های قابل‌افتتاح است.

کرموند احداث و بهره‌برداری مخزن پنج هزار مترمکعبی خضر و احداث خط انتقال در خرم‌آباد را از دیگر پروژه‌ها برشمرد و بیان کرد: حصار کشی دو حلقه چاه جهت حریم امنیتی، بهداشتی و پدافند غیرعامل در زاغه، حفر و تجهیز دو حلقه چاه با دبی 50 لیتر بر ثانیه و احداث خط انتقال در ازنا، احداث خط انتقال و حفر و تجهیز دو حلقه چاه در الیگودرز، اصلاح و بازسازی عبور خط انتقال آب پلدختر از زیر رودخانه کشکان، حفر و تجهیز یک حلقه چاه آبرفتی منطقه گلدشت با دبی 30 لیتر بر ثانیه و اجرای 700 متر خط انتقال آب نیز از دیگر پروژه‌ها به شمار می‌رود.

این مسئول اظهار داشت: خط انتقال آب شاپوری خرم‌آباد، اجرای خط انتقال و باکس بتنی از سد سراب تلخ به تصفیه‌خانه آب خرم‌آباد به طول 27 کیلومتر و اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب واقع در مناطق پشت بازار و اسدآبادی، شبکه جمع‌آوری فاضلاب در مناطقی از شهرستان‌های پلدختر، کوهدشت، دورود، الیگودرز وازنا اجرایی و  هوشمند کردن سامانه 122 اتفاقات آب و فاضلاب استان نیز انجام‌شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز