با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی صورت گرفت؛

افتتاح دهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور در قزوین

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۳:۱۵:۰۷
کد خبر: ۵۱۰۴۵۳
افتتاح دهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور در قزوین
دهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور، آبزیان، دامپزشکی، صنایع لبنی و صنایع وابسته با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی در استان قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، طی مراسمی با حضور دکتر حسن رکنی معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی، علی اکبر متقی فرد رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین، هادی طاهرخانی مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی استان قزوین و جمعی از مدیران و مسوولان استانی دهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور، آبزیان، دامپزشکی، صنایع لبنی و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین افتتاح و آغاز بکار کرد.

در این نمایشگاه بیش از ۵۵مشارکت کننده از استان های تهران، اصفهان، قزوین، خراسان رضوی، گلستان، البرز و مازندران در فضایی به مساحت ۳۶۰۰مترمربع آخرین دستاوردهای بخش دام و طیور را به نمایش گذاشتند.

انواع تجهیزات مرغداری ها و دامداری ها از جمله وسایل توزین، خوراک دام و طیور، دستگاه های شیر دوشی، تجهیزات پاستوریزه کردن شیر، فیدرهای خوراک دام، پنکه های سقفی غول پیکر، دستگاه جمع آوری کود در خلا، کود خشک کن، تولید نهاده های ژنتیک، باسکول دیجیتال و نهاده های کشاورزی در این نمایشگاه در معرض دید کشاورزان، مرغداران و دام داران قرار گرفته است.

همچنین تولیدکنندگان مکمل های غذایی دام و طیور، آبزیان، انواع کنسانتره و دی کلسیم فسفات فرآورده های خود را در این نمایشگاه عرضه می کنند.

دکتر حسن رکنی معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی در حاشیه مراسم افتتاح دهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و صنایع وابسته استان قزوین گفت: آشنایی مردم با دستاوردهای جدید در حوزه کشاورزی از جمله مهم ترین اهداف برپایی نمایشگاه های دام و طیور بوده که باید مورد توجه قرار بگیرد.

دکتر رکنی اظهار کرد: خوشبختانه شرایط اقلیمی کشور برای فعالیت های کشاورزی و دامپروری مناسب بوده و در راستای سیاست های اقتصادمقاومتی باید از این ظرفیت استفاده بهینه کرد.

علی اکبر متقی فرد رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین هم در خصوص مهمترین اهداف برگزاری دهمین نمایشگاه دام و طیور در قزوین گفت: این رویداد اقتصادی می تواند به ارائه توانمندی های مشارکت کنندگان، ایجاد آگاهی عمومی، دریافت سفارش از مشتریان جدید، معرفی کالا و خدمات جدید، گسترش کانال های توزیع و ایجاد نمایندگی، تبادل اطلاعات و تجربیات، بازاریابی و ورود به بازارهای جدید کمک کند.

متقی فرد بیان کرد: خوشبختانه در این نمایشگاه بخش خصوصی توانمند و تولیدکنندگان شاخص استان هم حضور دارند که باعث ارتقا کیفی آن شده است.

دهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و صنایع وابسته تا هفتم بهمن ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین واقع در جنب صدا و سیما جهت بازدید پذیرای علاقمندان خواهد بود.

نمایشگاه2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز