خدمات دولت درست منعکس نمی شود

دولت با مظلومیت کار می کند

۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۷:۴۹:۰۴
کد خبر: ۵۱۰۶۸۶
دولت با مظلومیت کار می کند
استاندار اصفهان گفت:قبول داریم که مشکلات خشکسالی و کارگری کم و بیش در استان وجود دارد ولی دولت با مظلومیت کار می کند و زحمت می کشد و تمام تلاش دولت در راستای کاهش این مشکلات است.

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در نشست شورای مدیران استانداری اظهارداشت: مدیران باید در اجرای قوانین و آیین نامه ها دقت لازم را داشته باشند و در پرداخت ها، ضمن رعایت قوانین اداری، ملاحظات رفاهی همکاران را نیز مدنظر قرار دهند.

وی با اشاره به برخی از مشکلات کارمندان و مباحث حقوق و رفاهیات و مشکلات پرداخت اضافه کاری، افزود: مدیران باید با برگزاری جلسات هفتگی با کارمندان، مشکلات موجود در وضعیت اقتصادی کشور را توجیه نمایند.

استاندار اصفهان با اشاره به ماه های پایانی دولت یازدهم، تاکید کرد: انتظار می رود که فارغ از هر مسئله ای در ارتباط با دستاوردها، فعالیت ها، تلاش ها و زحمات قدم برداریم و هم در ارتباط با همکاران و هم در خصوص ارائه ی عملکرد ها جمعبندی صورت گیرد و اعلام شود.

زرگرپور با بیان اینکه پروژه های تخت جمشیدی استان که سال ها از آغاز عملیات عمرانی آن می گذشت در دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسید، تصریح کرد: مترو، ورزشگاه نقش جهان، مصلای بزرگ امام خمینی اصفهان و احداث موزه ی بزرگ در کارخانه ی ریسباف و کنارگذر شرق از جمله پروژه هایی بودند که در دولت تدبیر و امید به نتیجه رسیدند و می توان گفت تمام طرح های تخت جمشیدی و طرح های جامع در استان با به اتمام رسیده است و یا در حال انجام است.

وی افزود: در طول این مدت در استان ۵ هزار پروژه با حدود ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار افتتاح و به بهره برداری رسیده است و اعتبارات خوبی به روستاها تخصیص یافته است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته در خصوص کاهش آلودگی هوا، هوای سالم از ۷۶ روز در سال ۹۲ به ۲۴۶ روز در سال ۹۵ رسید،گفت: در خصوص بسته های حمایتی دولت از واحدهای تولیدی نیز در استان اصفهان بیش از ۱۱۲۰ واحد قرارداد بستند و ۹۰۰ واحد تسهیلات خود را دریافت کرده اند.

زرگرپور خاطرنشان کرد: قبول داریم که مشکلات خشکسالی و کارگری کم و بیش در استان وجود دارد ولی دولت با مظلومیت کار می کند و زحمت می کشد و تمام تلاش دولت در راستای کاهش این مشکلات است گر چه آنچنان که شایسته است خدماتش منعکس نمی شود.

زرگرپور به برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: دولت تلاش می کند که انتخابات را به بهترین شکل برگزار نماید همانطور که در انتخابات گذشته نیز به بهترین شکل برگزارشد و یکی از آرام ترین و بهترین انتخابات ها رقم خورد.

مدیرارشد استان با بیان اینکه دولت در انتخابات گذشته به بهترین شکل بی طرفی را رعایت نمود، گفت: اعضای ستاد انتخابات و مدیران ما با دقت و صحت کامل و با بی طرفی موضوع انتخابات را با جدیت پیش بردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز