رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ارومیه :

بازدید از نمایشگاه دائمی تولیدات جمهوری خودمختار نخجوان

۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۶:۱۴
کد خبر: ۵۱۰۹۵۶
بازدید از نمایشگاه دائمی تولیدات جمهوری خودمختار نخجوان
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ارومیه از نمایشگاه دائمی تولیدات جمهوری خودمختار نخجوان بازدید کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، حسن انتظار رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه با رسانه های نخجوان در حاشیه بازدید از نمایشگاه دائمی تولیدات جمهوری خودمختار نخجوان انجام گرفت اظهار داشت: دیداری به همراه سعادت استاندار استان آذربایجان غربی و جمعی از فعالین اقتصادی این استان با ریاست جمهوری،رئیس مجلس،وزیر اقتصاد،وزیر کشاورزی و وزیر بحران نخجوان خواهیم داشت.
وی افزود : دیدارهای متقابل و منظم مسئولان آذربایجان غربی و نخجوان در راستای بررسی راههای توسعه مناسبات دوجانبه بسیار تاثیرگذار هستند که باید مورد توجه مسوولان دو طرف قرار گیرند.
رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه بیان داشت : با توجه به پتانسیل بالای این استان و همچنین وجود باغات میوه از جمله سیب،انگور،زردآلو،گیلاس،آلبالو و ... می توان صادرات کنسانتره میوه و همچنین مواد شیمیای و مواد پتروشیمی صورت گیردکه در صورت استفاده از ظرفیتهای موجود می تواند موجب توسعه و تحکیم روابط استانی با نخجوان شود.
حسن انتظار گفت : ما بایستی روابط اقتصادی میان این دو استان را بیشتر از قبل کرده همچنین با کاهش قیمت تعرفه ها بتوانیم معاملات و فعالیت های اقتصادی،صادرات و واردات بیشتری انجام دهیم. 
وی در پایان سخنان خود با اشاره به روند پیشرفت پایانه مرزی در دست احداث پلدشت افزود:این پایانه مرزی می تواند در ارتقای مراودات تجاری و اقتصادی تاثیرگذار بوده و همچنین به عنوان سکوی پرتاب برای خرید و فروش باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز