مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان

برگزاری کارگاه آموزشی اصول بهداشت و حفاظت از محیط زیست جهت مدیران واحدهای شهرک صنعتی بروجرد

۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۴:۰۹:۳۴
کد خبر: ۵۱۱۰۴۷
برگزاری کارگاه آموزشی اصول بهداشت و حفاظت از محیط زیست جهت مدیران واحدهای شهرک صنعتی بروجرد
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از برگزاری کارگاه آموزشی اصول بهداشت و حفاظت از محیط زیست برای مسئولان، بهداشت و محیط زیست واحدهای شهرک صنعتی بروجرد خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،بختیار رازانی امروز در سخنانی از برگزاری کارگاه آموزشی اصول بهداشت و حفاظت از محیط زیست برای مسئولان، بهداشت و محیط زیست واحدهای شهرک صنعتی بروجرد خبر داد.

وی گفت: این کارگاه با حضور ۱۸ نفر از مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بروجرد در محل دفتر شرکت خدماتی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان بیان داشت: داشت: این کارگاه آموزشی در راستای آشنایی با اصول بهداشت و حفاظت از محیط زیست با همکاری اداره محیط زیست شهرستان بروجرد برای واحدهای صنعتی برگزار شد.

رازانی گفت: این دوره با همکاری واحد HSEE و واحد صنایع کوچک و با هماهنگی های قبلی با محیط زیست شهرستان بروجرد در راستای فرهنگ سازی و آموزش واحدهای صنعتی ارائه شد و دوره های تکمیلی به طور مستمر ادامه خواهد یافت.

وی افزود: علاوه بر آموزش های بهداشتی و زیست محیطی واحدهای کوچک و متوسط باید در چگونگی برخورد با حوادث، آموزش های فردی و گروهی را ببینند که برای این مهم دوره های آموزشی متفاوتی مدیران واحدهای صنعتی در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون ۴۰ دوره آموزشی مختلف برگزار و  هزار و ۱۳۷ نفر آموزش دیده اند.

رازانی اضافه کرد: از دوره های آموزشی مذکور در سال جاری تا کنون تعداد ۱۵ دوره ایمنی برای ۳۶۴ نفر از واحدهای صنعتی و تعداد ۵ مانور آتش نشانی در سطح شهرکهای صنعتی استان برگزار شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز