استاندار در بازدید سرزده از شهرک صنعتی کاسپین:

دولت همه توان خود را برای تقویت صنعت بکار گرفته است

۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۹:۳۵:۴۰
کد خبر: ۵۱۱۳۲۲
دولت همه توان خود را برای تقویت صنعت بکار گرفته است
فریدون همتی گفت: دولت همه توان و انرژی خود را برای تقویت بخش صنعت و رونق تولید بکار گرفته است تا شاهد پویایی این عرصه ها باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین به همراه حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین در بازدید سرزده از 2واحد راکد و غیرفعال و یک واحد نیمه تمام و در حال ساخت تولیدی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین در راستای حمایت از تولید اظهار کرد: با هدایت منابع بانکی به سمت تولید در تلاش هستیم تا واحدهای نیمه فعال و راکد را فعال کرده و به تکمیل طرح های صنعتی سرعت ببخشیم تا شاهد اشتغال زایی بیشتر و رونق اقتصادی باشیم.

همتی با بیان اینکه با هدایت منابع بانکی می توان شاهد تقویت بخش صنعت و رونق تولید بود اذعان کرد: اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان در قالب سامانه بهین یاب در این زمینه می تواند راهگشا باشد تا واحدهایی که دچار مشکل هستند بتوانند فعالیت خود را از سر بگیرند.

وی در این بازدیدها در جریان وضعیت واحدها و طرح های صنعتی مذکور قرار گرفت و جهت بررسی درخواست این واحدها برای دریافت تسهیلات مورد نیاز دستورات ویژه را صادر کرد.

آگلاپارت و لنت پارسیان پیشرو از واحدهای راکد و غیرفعال دارای پروانه بهره برداری در زمینه تولید قطعات خودرو بودند که مورد بازدید استاندار قزوین قرار گرفتند.

این واحدها برای فعال کردن دوباره خط تولید خود به ترتیب نیازمند دریافت 30 و 50 میلیارد ریال تسهیلات بانکی هستند.

همتی همچنین از طرح تولیدی در دست ساخت صبحانه طلایی تولیدکننده انواع کره و سایر محصولات لبنی با 60درصد پیشرفت فیزیکی بازدید کرد.

این طرح نیز برای دریافت 30میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده است.

استان قزوین دارای 15شهرک و ناحیه صنعتی فعال با 750واحد تولیدی است که برخی از آن ها با مشکلاتی مواجه هستند.

شهرکهای صنعتی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز