سر مربی تیم کشتی آزاد نوجوانان کشور:

نوجوانان کشتی ایران آینده ساز کشتی کشور خواهند بود/استعدادهای خوبی را دیدم

۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۳:۴۹:۳۰
کد خبر: ۵۱۱۶۸۷
نوجوانان کشتی ایران آینده ساز کشتی کشور خواهند بود/استعدادهای خوبی را دیدم
سر مربی تیم کشتی آزاد نوجوانان کشورگفت: نوجوانان کشتی ایران آینده ساز کشتی کشور خواهند بود و حمایت های فدارسیون از این نوجوانان می تواند آینده خوبی برای کشتی ایران رقم بزند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،غلامرضا محمدی پنجشنبه در حاشیه برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور در جمع خبرنگاران افزود: بیشه کشتی ایران هیچ گاه از شیر خالی نخواهد بود.
به گفته وی کمیته فنی فدارسیون کشتی به همراه مربیان و داوران در این دوره از مسابقات نوجوانان کشور در بروجرد با دقت تمام استعدادهای نوجوانان را در ورزش کشتی رصد کرده و در نهایت تیم ملی کشتی نوجوانان ایران، از این دوره مسابقات انتخاب خواهد شد.
سر مربی تیم کشتی آزاد نوجوانان کشوراظهار کرد: نوجوانان کشتی ایران آینده ساز کشتی کشور خواهند بود و حمایت های فدارسیون از این نوجوانان می تواند آینده خوبی برای کشتی ایران رقم بزند.
محمدی اضافه کرد: شرایط کشتی ایران در حال حاضر مطلوب است به شرط اینکه وزارت ورزش و جوانان حمایت های خود را از کشتی دریغ نکند.
وی بیان کرد: باید منتظر موفقیت کشتی گیران ایرانی در المپیک 2020 و در عرصه های مختلف جهانی و آسیایی باشیم و این مهم مستلزم تلاش شبانه روزی و حمایت های مسئولان ورزشی کشور است.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور با اشاره به کیفیت بالای برگزاری این دوره از مسابقات در بروجرد گفت: هیات کشتی شهرستان بروجرد در این راستا متحمل زحمات فراوان برای هر چه بهتر برگزار کردن این مسابقات شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.
مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور گروه B پنجشنبه و جمعه با حضور 20 تیم از استان های کشور در بروجرد در حال برگزاری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز