امام جمعه موقت پاکدشت؛

بدعهدی آمریکا در برجام ملت ایران را شگفت زده نکرده است

۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۶:۴۰:۵۰
کد خبر: ۵۱۱۸۲۵
بدعهدی آمریکا در برجام ملت ایران را شگفت زده نکرده است
امام جمعه موقت شهرستان پاکدشت گفت: در مسئله برجام ملت شریف ایران جز بدعهدی از آمریکا چیزی ندید نباید سرنوشت کشور را به برجام گره زد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، حجت الاسلام عباس مرادی امام جمعه موقت شهرستان پاکدشت، در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت شهادت آتش نشانان غیور کشور عزیزمان به محضر امام عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران، اظهار داشت: ریزش ساختمان پلاسکوی تهران مصیبت بزرگی بود و در این چند روز خانواده های این عزیزان بویژه شهید آتش نشان شهرستان پاکدشت، بهنام میرزا خانی صبر و شکیبایی فراوانی نمودند که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

مرادی افزود: ملت ایران اسلامی در این مصیبت عظما داغدار شدند و آتش نشانان فرزندان ایران بودند و هستند،در این مصیبت عظما ایران داغدار شدند، از تمامی مسئولان که از ابتدا پای کار بوده و هنوز به خدمت گزاری مشغول هستند تشکر می کنیم.

 

امام جمعه موقت شهرستان پاکدشت ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله پیروزی افتخارآفرین انقلاب اسلامی گفت: حقیقتا پیروزی انقلاب اسلامی نعمت بزرگی برای ملت ایران بوده است هر نعمتی شکری دارد و شکر گزاری نظام مقدس اسلامی این است که برای شناخت و حفظ دستاوردهای نظام تلاش کنیم و دست از تلاش برنداریم. شهدا را از خود ناامید نکنیم.

 

خطیب موقت نماز جمعه پاکدشت افزود: امام راحل به مسئله توجه به محرومین و محرومیت زدایی در کشور تاکید داشته اند این مهمترین مسئله ایی که هم مردم و مسئولان باید توجه خاصی به آن داشته باشند.

 

مرادی مطرح کرد: زمانی که شاه آن جشن دو هزار و 500 ساله خود را برپا نمود امام راحل در سخنرانی های خود فرمودند آقای شاه مگر شما زاغه نشینان را نمی بینید که اینگونه بیت المال را خرج می کنید.

 

مرادی با تاکید بر اهمیت درک مطالب ذکر شده در فرمایشات امام راحل گفت: امام راحل یک روحانی بصیر بودند و بارها بر دشمنی آمریکا با ملت آزادی خواه ایران تاکید کردند و از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ نام برده اند. برای دشمنی استکبار بویژه آمریکا با ملتهای آزادی خواه پایانی وجود ندارد.

مرادی افزود:  امام راحل و شهدا از ما انتظار دارند تا با ماندن پای دستاوردهای نظام قدر دان نظام اسلامی باشیم. نباید برجام را به سرنوشت کشور گره بزنیم. باید در مقابل دشمنان و با ایجاد صحیح اقتصاد مقاومتی در کشور در مقابل حیله های مستکبران بایستیم و امیدی به برجام نداشته باشیم تاکنون ملت شریف ایران جز بدعهدی از آمریکا و سران اروپایی چیزی ندیده است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز