استاندار قم خواستار شد:

فراهم کردن بسترهای لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات

۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۳:۵۱:۰۹
کد خبر: ۵۱۲۲۳۹
فراهم کردن بسترهای لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات
استاندار قم با اشاره به در پیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران و پنجمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا، خواستار تلاش مسئولان برای فراهم نمودن بسترهای لازم برای برگزاری باشکوه این انتخابات شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه شورای مدیران و معاونین استانداری قم طی سخنانی با اشاره به حادثه ی آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو اظهار داشت: شجاعت و فداکاری آتش نشانان در این حادثه که منجر به شهادت تنی چند از آنان شد احساسات همه ی هم میهنان را برانگیخت.

صادقی در ادامه در پیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران و پنجمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا را مورد توجه قرار داد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر حق الناس بودن رای مردم تاکید داشته اند و در این انتخابات نیز بایستی این مسئله ی مهم مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به وظایف استانداری در زمینه ی اجراء انتخابات و صیانت از آرای مردم افزود: مسئولان باید برای فراهم نمودن زیرساختهای برگزاری انتخابات آرام، باشکوه و سالم تلاش جدی داشته باشند.

استاندار قم همچنین به تلاش برخی گروه ها برای تخریب دولت و نیز بهره برداری سیاسی از آن در ماه های آتی اشاره نمود و گفت: همه ی مسئولان استان بایستی نسبت به رفع مشکلات و دغدغه های مردم اهتمام لازم را داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز