رییس فدراسیون ورزشهای روستایی و بازیهای بومی و محلی درمشهد؛

جشنواره بازیهای بومی و محلی بانوان کشورهای اسلامی یک برنامه ملی است

۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۳۹:۲۳
کد خبر: ۵۱۲۳۲۱
جشنواره بازیهای بومی و محلی بانوان کشورهای اسلامی یک برنامه ملی است
رییس فدراسیون ورزشهای روستایی و بازیهای بومی و محلی در مشهد گفت: جشنواره بازیهای بومی و محلی بانوان کشورهای اسلامی یک برنامه استانی نیست و باید در سطح ملی به آن پرداخته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، جعفری رییس فدراسیون ورزشهای روستایی و بازیهای بومی و محلی در نشست هماهنگی جشنواره بازیهای بومی و محلی بانوان کشورهای اسلامی با بیان این مطلب گفت: فدراسیون از ظرفیت های خود برای برگزاری هر چه بهتر این برنامه استفاده خواهد کرد.

وی بر هر چه بهتر نشان دادن فعالیتهای بانوان در این بخش تاکید کرد و افزود: استفاده از رایزنان فرهنگی پتانسیل بسیار خوبی در این زمینه خواهد بود.

صبوریان، مدیرکل ورزش و جوانان نیز با بیان اینکه در رویداد مشهد۲۰۱۷ باید با ابتکار و خلاقیت در انجام یک کار متفاوت تلاش کرد افزود: در اجرای این برنامه باید از ظرفیت های مشهد ۲۰۱۷ برای بروز و ظهور ظرفیت های استانی استفاده کرد.

وی بر تجلی ویژگیهای زن مسلمان در برگزاری این جشنواره تاکید کرد و گفت: حمایت های استانی در برگزاری این جشنواره به نحو مطلوب وجود دارد.

سروری معاون ورزش بانوان نیز حمایت فدراسیون در اجرای این برنامه را خواستار شد و افزود: باید از تنوع اقوام و بازیهای بومی و محلی در این برنامه به نحو مطلوبی بهره برد.

 

مجید پوررضایی رییس اداره ورزش و جوانان مشهد نیز با اشاره به اینکه جشنواره بازیهای بومی و محلی بانوان کشورهای اسلامی اولین برنامه ورزشی فراملی در حوزه بانوان است گفت: تلاش می کنیم تا در قالب این برنامه توانمندی بومی بانوان کشور ارائه شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز