فرماندار شهرستان لاهیجان اظهار داشت:

۲۰۱ پروژه عمرانی و طرح در ایام الله دهه فجر در شهرستان لاهیجان افتتاح می‌شود

۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۴۴:۴۳
کد خبر: ۵۱۲۴۲۴
۲۰۱ پروژه عمرانی و طرح در ایام الله دهه فجر در شهرستان لاهیجان افتتاح می‌شود
سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان با بیان اینکه در قالب نوزده کمیته برنامه‎های ستاد دهه فجر را دنبال می‎کنیم، افزود: دویست و یک پروژه عمرانی و طرح در ایام الله دهه فجر با اعتبار بیش از 49 میلیارد تومان مورد بهره‎برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا در گیلان ، سید محمد احمدی در جلسه تشریح  پروژه های شاخص عمرانی شهرستان لاهیجان با اشاره به اهمیت دهه فجر به عنوان ریشه تمامی مناسبتهای انقلاب گفت: ما باید ادعای احترام به شهدای انقلاب که در پیروزی انقلاب و تداوم آن نقش داشتند را در این ایام داشته باشیم.

وی افزود: عمده برنامه های ما در دهه مبارک  فجر  بهره‎برداری و افتتاح پروژه‎های عمرانی شهرستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، برپایی مراسم جشن انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم و برنامه مهم ما راهپیمایی روز 22 بهمن است که مقدمات آن در شهرستان شکل گرفته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان با بیان اینکه در قالب نوزده کمیته برنامه‎های ستاد دهه فجر را دنبال می‎کنیم، افزود:  دویست و یک پروژه عمرانی در ایام الله دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر   490 میلیارد و 655  میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

 

photo_2017-01-28_21-24-49

 

فرماندار شهرستان لاهیجان افزود: با افتتاح پروژه‎های ایام الله دهه فجر 1281 اشتغال در این شهرستان ایجاد می‌شود.

وی تاکید کرد: این  تعداد پروژه ها  نسبت به مدت مشابه یعنی دهه فجر سال 94 چیزی در حدود بیست چهار درصد افزایش  داشته، که این امر سبب  خواهد شد تا  3/5 درصد نسبت به سال گذشته فرصت شغلی ایجاد گردد.

سید محمد احمدی همچنین اظهار داشت: اجرای طرح های مختلف هادی در چند روستا  نیز به بهره برداری خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز