بمناسبت تشیع و خاکسپاری شهدای آتش نشانان حادثه پلاسکو:

فرماندار تهران پیامی را صادر کرد

۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۱۵:۰۹
کد خبر: ۵۱۲۵۸۹
فرماندار تهران  پیامی را صادر کرد
فرماندار تهران برای حضور اقشار مختلف در مراسم تشیع و خاکسپاری تعدادی از شهدای آتش نشان و شهروندان حادثه پلاسکو فراخوان داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، فرماندار تهران با صدور پیامی خطاب به اقشار مختلف شهر تهران از آن ها خواست که روز دوشنبه ساعت 8:30 با حظور یکپارچه و متحدشان در مصلی امام خمینی (ره) نشان دهند که همیاری و هم دردی وظیفه همگانی است.

متن پیام معاون استاندار و فرماندار تهران بشرح ذیل میباشد:

انا لله و انا علیه راجعون:

شهروندان عزیز و بزرگوار شهرستان تهران تمامی شما شاهد و ناظر بودید که چگونه شماری از جوانان این شهرستان این بار در کسوت آتش نشان در آتشی که در مرکز تجاری پلاسکو بر افروخته و شعله ور شد سوختند و جان خودر ا فدا کردند.

آنان برای مهار اتش و کنترل حوادث غیر قابل پیش بینی بی مهابا بدون مکث و تردید به دل آتش زدند تا به جان و مال کسی آسیبی وارد نگردد.

یاران آنان نیز چندین شبانه روز است از پای ننشسته و در جدال با آهن و آتش برای یافتن رفقای خود و مردم عادی لحظه ایی با پس نگذاشتند.

همشهریان مهربان و عزیز، اکنون نوبت ما است که با حضور یکپارچه و متحد خود در پاسخ به حماسه غرور آفرین دلیر مردان آتش نشان، نشان دهیم که همیاری و همدری، وظیفه همگانی است.

اینجانب اطمینان دارم حضور مردم شریف شهرستان تهران و حتی شهرهای اطراف بمنظور ابراز همدردی با خانواده های داغدار این عزیزان، نمایش جلوه دیگر از همبستگی خواهد بود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز