۳۰ پروژه طی دهه فجر امسال در سازمان فردوس ها به بهره برداری می رسد

۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۱۹:۰۷
کد خبر: ۵۱۲۶۸۸
۳۰  پروژه طی دهه فجر امسال در سازمان فردوس ها به بهره برداری می رسد
مدیر عامل سازمان فردوس ها شهرداری مشهد مقدس گفت : طی دهه فجر امسال 30 پروژه با اعتبار 170 میلیارد ریال در این سازمان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسن کریمدادی ، مدیر عامل سازمان فردوس ها شهرداری مشهد در جمع فعالان فرهنگی ، اجتماعی گفت : به همت و تلاش شبانه روزی در مجموعه سازمان فردوس ها  ان شاالله امسال در دهه مبارک فجر 30  پروژه قابل بهره برداری می باشد.

وی ادامه داد : با افتتاح این پروژه ها مراجعین و زائرین عزیز از خدمات آن بهره مند می گردند.

وی در بخش دیگر در خصوص وضعیت ارامستان بهشت رضا علیه السلام گفت : الحمدالله اقدامات خوبی جهت تامین خدمات عمرانی ، فرهنگی و خدمات شهری و فضای سبز صورت پذیرفته است که قسمتی از این طرح ها در دهه مبارک فجر 95 قابل بهره برداری می باشد.

کریمدادی افزود : جامعه مخاطبینی که متشکل از حجم عظیمی از زائرین و مجاورین به آرامستان می باشد فرصت خوبی است که هدایت فرهنگی صورت گیرد که می توان به طرح های بزرگ فرهنگی سازمان اشاره کرد که خود در مهیا کردن بستر و ریل گذاری آن سهم به سزایی دارد.

مدیر عامل سازمان فردوس ها عنوان کرد : شما در حال حاضر وقتی به فضای آرامستان مراجعه می کنید خدمات عزیزان ما در فضای سبز و خدمات شهری مشهود است که تلاش شبانه روزی آن ها در نگه داشتن فضای مناسب و تمیز را می رساند.

وی در پایان گفت : بیشترین حجم عملیات و طرح های ما در بخش عمرانی می باشد که پشتکار بی وفقه و جهادی آن ها در طرح ها به وضوح دیده می شود ؛ که نهضت خدمت رسانی به آحاد مردم و زائرین و مراجعه کنندگان در سرلوحه کاری همه عزیزان مجموعه سازمان فردوس ها قرار دارد.

 

نظر شما