فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران خبر داد:

کشف ۵۰۰ هزار عدد دلستر قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد توسط پلیس شهرستان ملارد

۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۳۸:۳۸
کد خبر: ۵۱۲۷۳۶
کشف ۵۰۰ هزار عدد دلستر قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد توسط پلیس شهرستان ملارد
سردار خانچرلی گفتدر راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، با بدست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر وجود انباری واقع در شهرک صنعتی "صفادشت" بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار "محسن خانچرلی  گفت : در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، با بدست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر وجود انباری واقع در شهرک صنعتی "صفادشت" بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مراجعه کرده و در بازرسی از انبار تعداد 500 هزار عدد دلستر خارجی قاچاق به ارزش 12 میلیارد ریال کشف کردند.

سردار محسن خانچرلی تصریح کرد:در این راستا دو نفر دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان خاطر نشان کرد : قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می شود که بایستی با آگاهی بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده قبیح اجتماعی قدم های مفید و موثر در جهت کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی برداریم .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز