مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان:

امداد رسانی هلال احمر لرستان به ۳۳۳۷ نفر در برف و کولاک

۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۲۵:۴۰
کد خبر: ۵۱۲۸۷۲
امداد رسانی هلال احمر  لرستان به ۳۳۳۷ نفر در برف و کولاک
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: از ابتدای برف و کولاک پدید آمده در لرستان به ۳۳۳۷ امدادرسانی شده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،صارم رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از صبح دیروز که برف و کولاک به صورت فراگیر در نقاط مختلف لرستان شروع شده است به تبع آن امدادگران جمعیت هلال احمر استان نیز خدمات‌رسانی خود را به صورت گسترده به مردم آغاز کرده است.

وی افزود: 265 نیروی امدادی فعالیت خود را در قالب 55 تیم عملیاتی برای کمک‌رسانی آغاز کرده‌اند که با تلاش شبانه‌روزی به مردم و حادثه‌دیدگان ارائه خدمات می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: طی مدت یاد شده 35 دستگاه آمبولانس، 10 دستگاه خودروی ست نجات و 11 خودروی کمک‌دار در همه نقاط استان پراکنده شده‌اند و هر کجا که احساس نیاز شود حضور می‌یابند.

وی عنوان کرد: توزیع اقلامی نظیر فانوس، چراغ والور، ست ظروف آشپزخانه، کنسرو، قند، نان، پتو، بسکویت، آب معدنی، کشمش، خرما و کلمن آب بین افراد حادثه دیده از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر لرستان در برف کولاک بوده است.

رضایی گفت: در طی این مدت 171 نفر در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای اسکان اضطراری داشته‌اند و به مصدومیت 68 نفر نیز رسیدگی شده که سه مورد آن به مراکز درمانی انتقال داده شد.

وی با بیان اینکه عوامل امدادی لرستان تا پایان برف بوران به وجود آمده در حال آماده باش کامل هستند، گفت: شماره 112 ندای امدای جمعیت هلال احمر به صورت شبانه‌روز آماده ارائه خدمات هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان افزود: از ابتدای برف و کولاک پدید آمده در لرستان به 3337 امدادرسانی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز