معاون سیاسی استانداری تهران در نشست با پرسنل فرمانداری رباط کریم:

رضایت مردم مهمترین ملاک عملکرد کارکنان دولت است

۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۷:۲۹:۳۸
کد خبر: ۵۱۳۰۲۱
رضایت مردم مهمترین ملاک عملکرد کارکنان دولت است
چاوشی در جمع پرسنل فرمانداری رباط کریم گفت: دوام آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی و روحیه و فرهنگ انقلاب در گرو رفتارهای عملی کارکنان دولت و نظام است. امروز نظام جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند صیانت است و کارمندان دولت در این بین نقش قابل توجهی را ایفا می کنند.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، چاوشی در جمع پرسنل فرمانداری رباط کریم گفت: همه پرسنل ادارات مرتبط با دولت در معرض داوری افکار عمومی هستند؛ اگر نقص و اشکالی وجود داشته باشد به خود ما برمی گردد و باید پاسخگوی افکار عمومی باشیم چرا که مردم انتظار دارند عطر  و بوی انقلاب را از شما کارمندان دولت استشمام نمایند بنابراین همه همکاران باید با بهره گیری از الگوی عملی نظام و رعایت شئونات انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری و اهداف دولت با مردم برخورد نمایند.

وی خطاب به پرسنل فرمانداری اظهار داشت: قضاوت خوب مردم در گرو ارائه رفتار خوب از شماست چرا که مردم بخش عمده ای از داوری خود نسبت به حکومت و نظام جمهوری اسلامی را براساس رفتارهای کارمندان دولت انجام می دهند و شما اگر نظام و کشور خود را دوست دارید باید مراقب رفتار اداری تان باشید چرا که مردم تبلور عملی عملکرد جمهوری اسلامی را در رفتار شما داوری می کنند.

چاوشی تصریح کرد: همه دستگاه های شهرستان نیز می بایست از حیث رضایت مردم و کارآمدی مورد رصد و نظارت قرار بگیرند.

معاون سیاسی استانداری تهران افزود: جمهوری اسلامی بر اساس هدیه ای که انقلاب اسلامی با زعامت حضرت امام خمینی(ره) و با اصول اساسی استقلال، آزادی به این کشور بخشیدند قوام و دوام یافت و در پی آن هرگونه دخالت بیگانان در امور این کشور از میان رخت بربست. بنابراین استقلال کشور از بیرون مورد تهدید نیست بلکه مسئله مهم در این خصوص به مسائل داخلی و رفتار خود ما برمی گردد.

استقلال سیاسی این کشور که در نتیجه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل شده است باید تحت هر شرایط حفظ گردد.

وی با اشاره به شعار آزادی در انقلاب اسلامی ادامه داد: آزادی به مفهوم بی بندوباری نیست بلکه به معنای بروز و ظهور استعدادها و اندیشه هاست. آزادی هدیه ای است که امام (ره) به این جامعه ارزانی داشت.

چاوشی با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر گفت: دهه فجر فرصتی برای بازنگری در رفتار و کردارهایمان است .

چاوشی در خصوص زمینه سازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اذعان داشت: حضور حداکثری مردم در صحنه های مختلف به خصوص انتخابات ؛جامعه را از تنش های پیرامونی حفظ می نماید.

وی با پرداختن به اینکه در نظام های مردم سالار وزن رای یک فرد بی سواد با یک فرد تحصیل کرده یکی است و هر شخص تنها یک رای دارد گفت: آگاهی توده های مردم در سرنوشت انتخابات بسیار تعیین کننده است و باید شرایط به گونه ای مورد توجه قرار گیرد که مردم ضمن آزادی عمل بتوانند انتخاب درستی انجام دهند.

چاوشی افزود: آگاهی توده مردم منجر به دوام کشور است و ناآگاهی آنان منجر به خسران جامعه خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران بیان داشت: افرادی که با چنگ انداختن به صورت بزرگان نظام در پی ترقی و مطرح شدن هستند مطمئن باشند راه به جایی نخواهند برد چرا که وفاق ملی، توجه به مصالح عمومی و پرهیز از افراط و تخریب شخصیت های دولت و نظام مورد توجه افکار عمومی است و افرادی که به چنین رویکردهایی تمسک می جویند در واقع خود را در برابر قضاوت مردم قرار می دهند.

چاوشی با اشاره به دستاوردهای سیاست خارجی و از بین رفتن نگاه توهمی نسبت به ایران اسلامی در عرصه بین الملل اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در فناوری هسته ای توفیق یافته و می تواند به صادرات و واردات کالا و تکنولوژی بپردازد.

وی تاکید کرد: امروز تولید نفت 3 برابر افزایش یافته و امکان استفاده از شبکه های بانکی جهانی نیز برای این کشور محقق گردیده و تمام اینها در بحث روابط خارجی بسیار حائز اهمیت است.

چاوشی بیان کرد: دولت تدبیر و امید موفق شده روند تزلزل کشور و دولت را از بین برده و مسیر را برای حرکت به سمت پیشرفت و توسعه باز کند.

وی از کارمندان و پرسنل ادارات دولتی خواست با مطالعه دستاوردهای دولت و انعکاس مناسب آن در جامعه، به فراهم شدن فضای شور و نشاط و امیدواری مردم کمک کنند.

چاوشی با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو خاطرنشان نمود: ما در عرصه انتخابات هیچگونه دخالتی را جایز ندانسته و امانتداری در برابر آرای مردم را اصل می دانیم. نادیده گرفتن رای افراد و خیانت به آن به هیچ وجه جایز نیست و نباید حق کسی ضایع گردد .

ALI kia, [30.01.17 08:21]

وی خطاب به فتنه گران که از هر فرصتی استفاده می نمایند گفت: با فتنه گرانی که بخواهند در جامعه تنش به وجود آورند و آنانی که از هر فرصتی برای مطرح کردن خود بهره گرفته و سعی در دوقطبی کردن جامعه دارند برخورد خواهیم کرد.

چاوشی تصریح کرد: آزادی در گرو امنیت است و اگر امنیت از بین برود آزادی بی معناست باید به این نکته توجه کرد و افرادی که به دنبال مخدوش کردن چهره های نظام و بهره برداری سیاسی هستند باید تحت کنترل قرار گیرند تا موفق نشوند به کلیت نظام آسیب برسانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: امروز ما توانسته ایم موج ایران هراسی را متوقف کنیم و ثابت کرده ایم که با نگاه داعشی و اسلام تکفیری هیچگونه نسبتی نداریم. بنابراین در جو سیاسی کشور و در افکار عمومی نیز اشاعه هرگونه نگاه تکفیری و تفرقه انگیز، خیانت به جهان اسلام است و همه افراد باید به این امر توجه نمایند.

چاوشی تاکید کرد اکنون پرچم دفاع از اهل بیت بر دوش ایران اسلامی است و اگر تصویر درستی از آن ارائه ندهیم به خود و جامعه بشری ظلم کرده ایم. نباید در فضای سیاسی جامعه به واسطه اختلافات سیاسی به یکدیگر انگ بی دینی بزنیم .

وی ضمن اشاره به شخصیت ممتاز آیت الله هاشمی گفت: ایشان شخصیتی بی نظیر و منادی آزادی، وحدت و اتحاد کشور بود در جامعه اسلامی ممکن است دیدگاه های مختلفی مطرح شود و اختلافات فقهی و علمی بزرگان دین عامل رحمت است و نظرات متفاوت نظری و اجتهادهای مختلف به معنای نقص دین نیست. هرچند این امر در نگاه تکفیری ها جرم است ولی در جامعه اسلامی ما و در نگاه تشیع حسن است .

چاوشی اذعان داشت: هاشمی در طول عمر خود نظرات و عقاید خود را آزادانه مطرح نمود ولی به هیچ وجه با ولی فقیه در نیفتاد و همیشه از ایشان تبعیت نمود.

وی هشدار داد: نگذاریم از این قبیل اختلافات افراد فرصت طلب سوء استفاده نمایند چرا که کسانی که برای مطرح کردن خود به چهره های انقلابی چنگ می اندازند بیمار هستند.

کسانی که رفتارهای بیمارگونه اینچنینی دارند برای نظام و حیات فرهنگی ما خطرساز هستند مکتب ما مکتب عقلانی است و نباید استقلال و آزادی را زیر پا گذاشت چرا که این عناصر مانند حلقه های یک زنجیر هستند و بقای جامعه در گرو حفظ ارزش های فرهنگی و دینی کشور است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز