مدیر عامل کارگزاری بانک کشاورزی در آسایشگاه خیریه کهریزک گفت:

مسئولیت اجتماعی شرکت ها ، توجه به نهادهای خیریه است

۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۰:۰۰:۱۶
کد خبر: ۵۱۳۴۹۳
مسئولیت اجتماعی شرکت ها ، توجه به نهادهای خیریه است
حسین خزلی مدیر عامل کارگزاری بانک کشاورزی در آسایشگاه خیریه کهریزک گفت:مسئولیت اجتماعی شرکت ها ، توجه به نهادهای خیریه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران،حسین خزلی عضو هیأت مدیره و مدیر عامل کارگزاری بانک کشاورزی به همراه تنی چند از مدیران آن موسسه ، از آسایشگاه خیریه کهریزک دیدار کردند.

 این مدیران با حضور در بخش های مختلف بررسی و نیز آشنایی با فعالیت های عمده سالمندان و معلولین در کارگاه های هنری ، ظرفیت های مختلف خدمت به جامعه هدف را مورد ارزیابی قرار دادند.

 حسین خزلی مدیر عامل کارگزاری بانک کشاورزی در نشست با محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک ،با قدردانی از هماهنگی های صورت گرفته برای این دیدار ، تصریح کرد: ارزشمند ترین درسی که انسان از واقعیات این مرکز خیریه می تواند درک نماید، حضور و زندگی افراد ناتوان فراوانی است که با وجود داشتن انواع مشکلات جسمی و حرکتی ، بازهم می خواهند و می توانند زندگی کنند و از شانس داشتن یک زندگی سالم برخوردار باشند.

 وی افزود: همین امر وظیفه همه مارا در توجه به چنین مراکزی به مراتب سنگین تر از قبل می نماید و خود را موظف به یافتن راه هایی برای همراهی های بیشتر با این موسسه می دانیم.

خزلی با اشاره به تعهدات اجتماعی شرکت ها به جامعه کنونی تصریح کرد:حمایت های گوناگون از موسسات خیریه ، مفهومی با عنوان مسئولیت اجتماعی شرکت ها را برای کلیه فعالان اقتصادی یاد آور می شود که           می بایست در انجام این مهم اهتمام ویژه ای داشته باشند.

 مدیر عامل کارگزاری بانک کشاورزی اظهار امیدواری کرد با تعریف و اجرای پروژه ای ثابت در محل آسایشگاه خیریه کهریزک ، همگام با سایر خدمتگزاران این عرصه ، خادم محرومین از سلامت جامعه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز