"بازوند" خبرداد:

تامین اعتبار و افتتاح فاز اول پروژه کتابخانه مرکزی خرم آباد تا خرداد ماه سال آینده

۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۰:۴۶:۵۵
کد خبر: ۵۱۳۴۹۸
تامین اعتبار و افتتاح فاز اول پروژه کتابخانه مرکزی خرم آباد تا خرداد ماه سال آینده
استاندار لرستان در جریان بازدیداز پروژه 15ساله کتابخانه مرکزی خرم آباد ازتامین اعتبار و افتتاح فاز اول این پروژه تا خرداد ماه سال آینده خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان، استاندار لرستان در جریان بازدیداز پروژه 15ساله کتابخانه مرکزی خرم آباد ازتامین اعتبار و افتتاح فاز اول این پروژه تا خرداد ماه سال آینده خبرداد.

 هوشنگ بازوند  یکی از مشکلات ساخت پروژه های عمرانی در استان را مدت ساخت و طولانی شدن روند ساخت این پروژه ها برشمرد و گفت: پروژه کتابخانه مرکزی از جمله این پروژه هاست که با وجود گذشت 15 سال از کلنگ زنی و شروع به کار این پروژه هنوز به مرحله افتتاح و بهره برداری نرسیده است.

وی افزود: با توجه به طولانی شدن ساخت این پروژه و اعتباری که برای افتتاح و تکمیل آن لازم بود به این جمع بندی رسیدیم که جهت سهولت و تسریع در روند ساخت این پروژه مهم فرهنگی استان آن را فاز بندی کرده و در گام نخست از فاز اول این پروژه  بهره برداری کنیم.

بازوند با اشاره به اینکه برای تکمیل نهایی ساخت کتابخانه مرکزی حدود 5/4 میلیارد تومان اعتبار لازم است عنوان کرد: در صورت بهره برداری از فاز اول این پروژه، می توانیم سال آینده با توجه به اعتبارات ویژه ای که به تکمیل ساخت این پروژه اختصاص می یابد، شاهد تسریع در روند ساخت و اتمام کامل این پروژه باشیم.

 کتابخانه مرکزی شهرستان خرم آباد دارای مساحتی حدود 8400 متر مربع است که با اتمام ساخت و رونمایی از این پروژه، سرانه زیربنای کتابخانه ها در استان تقریبا دو برابر می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز