اولین جلسه منتخبین مجمع استانی سازمانهای مردم نهاد استان اردبیل برگزارشد

۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۲:۵۹:۱۴
کد خبر: ۵۱۳۵۰۱
اولین جلسه منتخبین مجمع استانی سازمانهای مردم نهاد استان اردبیل برگزارشد
اعضای منتخب مجمع استانی سازمانهای مردم نهاد اولین جلسه خود را با ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان انجام داد.

به گزارش برنا،ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اولین مجمع انتخابی سازمان‌های مردم نهاد استان با هدف شناسایی استعداد، افکار و اندیشه‌های جوانان و فعالیت هرچه بهتر سمن‌ها برگزارشد.

بهتاج خاطر نشان کرد از آنجا که منتخبان سازمانهای مردم نهاد استان اردبیل موظف هستند که هر ماه 2 جلسه برگزارکنند تا مشکلات سازمانهای مردم نهاد را بررسی و در راستای ارتقای فعالیت این تشکلها اقدامات لازم را انجام دهند، امروز با حضور در دفتر مدیر کل اولین جلسه صورت گرفت.
مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به آمار پایین ازدواج در استان افزود :یکی از راه های ترغیب جوانان به ازدواج کردن، زمینه سازی این مساله در اجتماع هست. هر مکانی که جوانان در آن حضور دارند می تواند به عنوان بهترین مکان برای گسترش فرهنگ ازدواج باشد. مکان هایی مثل دانشگاه ها، مساجد، کلینیک های روانشناسی و مشاوره، ادارات و کارخانجات و ... می توانند به عنوان بهترین مکان ها برای گسترش فرهنگ ازدواج باشد که سازمانهای مردم نهاد با تشکیل کمیته های لازم در جهت آن اقدام نمایند.
بهتاج گفت: همه باید پایبند به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل باشیم تا جریانات مقطعی نباشد،باید کاری کنیم تا ایجاد نشاط و امید و مثبت اندیشی در جامعه امری پایدار باشد بطوری که استواری پیوند خانواده و تأمین سلامت روان کودکان شادی و نشاط در خانواده است.
ایوب بهتاج در پایان از حمایت اداره کل ورزش و جوانان در حوزه کار آفرینی که نیروهای جوان برای کارگاه اقدام میکنند دریافت وام چهار درصدی را اعلام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز