معاون اقتصادی استاندار خبر داد:

پرداخت تسهیلات مقاوم سازی به طوفان زدگان اسفرورین

۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۰:۲۸:۱۸
کد خبر: ۵۱۳۶۵۴
پرداخت تسهیلات مقاوم سازی به طوفان زدگان اسفرورین
منوچهر حبیبی از پرداخت تسهیلات مقاوم سازی به طوفان زدگان اسفرورین توسط بانک مسکن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری قزوین با اعلام این خبر گفت: با توجه به طوفان و گردباد سال گذشته شهر اسفرورین و خسارت های وارد شده به مردم این شهر در جلسه استاندار قزوین با مدیرعامل بانک مسکن کشور مقرر شد بانک مسکن نسبت به پرداخت تسهیلات مقاوم سازی به این افراد اقدام کند.

حبیبی افزود: در همین راستا بانک مسکن به عنوان متولی اعتبارات حوزه ساخت و ساز موظف شد تسهیلات مقاوم سازی را به تعدادی از واحدهای روستایی و شهری اسفرورین که در طوفان سال گذشته متحمل خسارت شدند جهت بازسازی و مقاوم سازی پرداخت کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اختلاف نظرهایی که در خصوص اخذ ضمانت تسهیلات وجود داشت روند پرداخت به کندی صورت می گرفت که در جلسه اخیر استاندار قزوین و مدیرعامل بانک مسکن کشور این موضوع برطرف شد.

معاون اقتصادی استاندار توضیح داد: همچنین مقرر شد بانک مسکن استان نسبت به پذیرش ضمانت های زنجیره ای اقدام و در خصوص پرداخت تسهیلات با شتاب بیشتری عمل کند.

حبیبی تصریح کرد: امیدواریم با این تصمیم روند اعطای تسهیلات در مناطق طوفان زده به ویژه اسفرورین سرعت بیشتری به خود بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز