استاندار مازندران در آئین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان حافظ ساری:

انقلاب اسلامی ایران الگوی تمام عیار برای انقلاب های جهان است

۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۶:۴۴
کد خبر: ۵۱۳۷۱۶
انقلاب اسلامی ایران الگوی تمام عیار برای انقلاب های جهان است
مقام عالی دولت در مازندران عنوان کرد: ویژگی های منحصر به فرد انقلاب اسلامی ایران، آن را از دیگر انقلاب های جهان متمایز کرد و همین ویژگی ها رمز پایداری و ماندگاری انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ استاندار مازندران در آئین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان حافظ ساری، گفت: انقلاب اسلامی ایران به الگویی کامل و سرمشق برای دیگر انقلاب های جهان مبدل شده است که امروزه بسیاری از جنبش ها از آن پیروی کرده اند.

ربیع فلاح جلودار روز عنوان کرد: ویژگی های منحصر به فرد انقلاب اسلامی ایران، آن را از دیگر انقلاب های جهان متمایز کرد و همین ویژگی ها رمز پایداری و ماندگاری انقلاب اسلامی است.

مقام عالی دولت در استان دارا بودن پشتوانه مردمی را یکی از ویژگی های خاص انقلاب اسلامی ایران برشمرد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی به رهبری حکیمانه حضرت امام (ره)، جان فشانی شهدا و حضور و حمایت مردم در سال 1357 به بار نشست و بعد از گذشت سال ها برخوردار بودن از پشتوانه مردمی موجب شده تا مستحکم و پایدار بماند.

استاندار مازندران از حضور چشمگیر جوانان در عرصه های مختلف به عنوان دیگر ویژگی انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: دانش آموزان و دانشجویان آن دوران که خط نگه داران تظاهرات علیه رژیم استبدادی بودند بعدها در سنگرهای دیگر حمایت از انقلاب نیز فعالیت پرشوری داشتند.

وی یادآور شد: تحول عظیم انقلاب اسلامی در این قشر باعث شد تا در دوران دفاع مقدس ایثارگری و جانفشانی نوجوانانی همچون حسین فهمیده را شاهد باشیم.

استاندار مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران در نظام سیاسی جهان تحولی ایجاد کرد که آن را به یک انقلاب اثرگذار مبدل نموده است، خاطرنشان کرد: استقلال و عزت امروز ایران در عرصه بین الملل مرهون انقلاب اسلامی است و برای به ثمر رسیدن این انقلاب خون های شهدای زیادی به زمین ریخته شد و همگان برای حفظ و صیانت از این جانفشانی ها مسئول هستیم.

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید برای محقق کردن وعده ایجاد آرامش در جامعه تلاش های فراوانی کرد ، افزود: خوشبختانه این تلاش ها به ثمر رسید و اکنون مردم این آرامش را در جامعه احساس می کنند.

نماینده عالی دولت در استان بیان داشت: با موفقیت در مذاکرات برجام، سدهای تحریم از پیش پای توسعه و فعالیت کشورمان برداشته شد و دولت تدبیر و امید توانست ریل گذاری مسیر توسعه کشور را به شایستگی انجام دهد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز