معاون استاندار ایلام:

امروز گفتمان جهانی متاثر از پیام انقلاب ایران است

۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۶:۴۲
کد خبر: ۵۱۳۹۱۳
امروز گفتمان جهانی متاثر از پیام انقلاب ایران است
امروز با حمایت مردم و تدبیر دولت، وزارت امور خارجه‌ی چالاک جمهوری اسلامی در سطح جهانی از آرمان‌های انقلاب اسلامی به بهترین شکل ممکن دفاع می‌شود

به گزارش برنا-ایلام- ، حسین کلانتری در مراسم زنگ انقلاب در مدرسه حسین ‌بن علی (ع)با بیان اینکه عزت امروز ما مرهون پیام انقلاب است، اظهار کرد: امروز ساخت موشک، ورود به فناوری‌های جدید، حرکت جامعه به سمت خودکفایی به مدد اقتصاد مقاومتی، کاهش نرخ تورم و رشد نرخ اقتصادی مرهون پیام انقلاب است و ملت ایران با هوشیاری مردم، پیروی از منویات رهبری و درایت دولت تدبیر و امید روز به روز در تمام صحنه‌ها سربلندتر می‌شود.

وی با تاکید بر نیاز همگان به گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری گفت: امام خمینی در سال 1342 سربازان خود را کسانی عنوان کرد که تا آن روز در گهواره‌ها بودند و در سال 1357 این حرف امام به خواست خدا محقق شد و دانش‌اموزان آن زمان همگام با مردم در انقلاب شرکت و امام خود را یاری دادند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه امام خمینی(ره) برای تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» از تمام هستی خود مایه گذاشت و فرمود جز حاج احمدآقا کسی با من نیاید، ادامه داد: این حرکت یادآور حرکت امام حسین(ع) در شب عاشورا است و آرامش امام عظیم‌الشان از آمادگی معنوی آن عزیز سرچشمه می‌گرفت و امروز به برکت اندیشه‌ی متعالی آن عزیزجهان روی نظام ما حساب می‌کند و بر سر منافع ملی با آنان روی یک میز مذاکره می‌کنیم.
حسین کلانتری گفت: امروز با حمایت مردم و تدبیر دولت، وزارت امور خارجه‌ی چالاک جمهوری اسلامی در سطح جهانی از آرمان‌های انقلاب اسلامی به بهترین شکل ممکن دفاع می‌شود.
کلانتری ادامه داد: شهید مطهری در وصف امام هنگامی که در پاریس در تبعید به سر می‌بردند، گفت: ایمان به خدا و رسولش و داشتن هدفی به نام حاکمیت اسلام ناب محمدی از ویژگی‌های امام خمینی است. 
وی با بیان اینکه امروز در حالی آغاز دهه‌ی فجر را جشن می‌گیریم که جای خالی یار امام و انقلاب و رفیق 52 ساله‌ی رهبری حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی احساس می‌شود و به یاران شهیدش مطهری، بهشتی و امام راحل و شهیدان پیوست. 
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تصریح کرد: امروز با درایت مردم در کنار ولی‌فقیه، رییس جمهوری وجود دارد که در اوج نظام ستمشاهی برای رهبر انقلاب عنوان «امام» را به کار برد و امروز خوشبختانه جمهوری اسلامی برای دنیا قابل احترام است اما در مقابل رفتار ترامپ تازه به دوران رسیده از طرف دبیرکل سازمان ملل محکوم می شود.

 

نظر شما