کشف ۲۳۰ کیلوگرم تریاک در اصفهان

سواری های مشکوک حامل موادمخدر بودند

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۱:۰۳:۰۷
کد خبر: ۵۱۴۰۳۶
سواری های مشکوک حامل موادمخدر بودند
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری چهار سوداگر مرگ و کشف 230 کیلو و 200 گرم تریاک در عملیات ماموران یگان تکاوری و پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ جهانگیر کریمی گفت: روز گذشته ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان حین گشت زنی در حوزه ماموریت خود به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شده و قصد متوقف کردن آن را داشتند که راننده به محض مشاهده ماموران از صحنه متواری می شود.

وی افزود: با فرار متهم ماموران بلافاصله خودرو را تعقیب و سرانجام آن را در بیابان های اطراف متوقف کرده و در بازرسی از آن مقدار 180 کیلوگرم تریاک کشف می کنند.

این مقام انتظامی همچنین از کشف 50 کیلو و 200 گرم تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز خبر داد و گفت: این مقدار مواد در بازرسی از داخل یک دستگاه خودروی سواری ام وی ام که راننده آن تحت پوشش خانوادگی قصد انتقال آن به استان را داشت کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: در مجموع این دو عملیات طی 24 ساعت گذشته مقدار 230 کیلو و 200 گرم تریاک کشف و چهار نفر سوداگر مرگ دستگیر شدند. #

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز