فرماندار شهرستان شهریار در آئین زنگ گلبانک انقلاب اسلامی:

اقدامات فرهنگی و درمانی دولت در شهرستان شهریار ارزشمند است

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۷:۴۶:۲۶
کد خبر: ۵۱۴۰۶۲
اقدامات فرهنگی و درمانی دولت در شهرستان شهریار ارزشمند است
ناجی گفت: دولت تدبیر و امید طی سه سال گذشته اقدامات ارزشمندی در جهت توسعه زیرساخت های فرهنگی، درمانی، آموزشی، ورزشی و کشاورزی در شهرستان شهریار انجام داده است.

به گگزاش خبر گزاری برنا در غ رب تهران؛ دکتر سعید سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار در آئین گل بانگ آغاز سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حضور وزیر آموزش و پرورش و مسئولان شهرستان شهریار در مجتمع فرهنگی آموزشی امام خمینی(ره) گفت: احداث بیمارستان 313 تخت خوابی حضرت امام (ره) 25 سال پیش کلنگ زنی شد که با همت ویژه دولت و مشارکت خیرین ساخت این بیمارستان در حال تکمیل شدن است و تا پایان سال 96 به بهره برداری می رسد.

ناجی ادامه داد: در توسعه زیرساخت های کشاورزی بخصوص آبیاری قطره ای سال گذشته بیش از 1600 هکتار از اراضی این منطقه زیرآب قطره ای رفته که در مجموع سه هزار هکتار از این اراضی در این شهرستان تحت آبیاری قطره ای قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: هم اکنون نیز بیش از 45 پروژه آموزشی در حال تکمیل و بازسازی است.

فرماندار شهریار خاطرنشان کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر امسال بیش از 50 پروژه عمرانی ، خدماتی ، آموزشی ، بهداشتی و فرهنگی با اعتباری بیش از 80 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

براساس این گزارش شهرستان شهریار 19 هزار هکتار اراضی کشاروزی باغات وجود دارد که از بزرگترین تامین کننده محصولات سردرختی را به خود اختصاص داده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز