دیروز رخ داد؛

مولوی عبداللهی: آموزش افرادی انقلابی و لایق برای جمهوری اسلامی ضروری است

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۸:۲۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۴۰۸۸
مولوی عبداللهی: آموزش افرادی انقلابی و لایق برای جمهوری اسلامی ضروری است
امام‌جمعه اهل‌سنت درمیان با تأکید بر اینکه باید زمینه‌ای فراهم شود تا ارزش‌های انقلاب را نسل جدید درک کنند و در حراست از آن‌ها بکوشند گفت: آموزش افرادی انقلابی و لایق برای جمهوری اسلامی ضروری است.

به گزارش  خبرگزاری برنا، مولوی سیداحمد عبداللهی صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه شهید باهنر اسدیه، با اشاره به اینکه شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی برای پیروزی انقلاب تمام هستی خود را نثار کردند اظهار داشت: 12 بهمن روز افتخارآمیز ورود امام (ره) به میهن را گرامی می‌داریم و در این روز شاهد ورود نور و روشنایی به کشور بودیم و امیدواریم که آینده‌سازان با هوشیاری کامل راه امام خمینی(ره) را در تمامی زمینه‌ها ادامه دهند.

وی با بیان اینکه مردم به پای انقلاب فداکاری کردند و در تمامی عرصه‌های انقلاب حضور پرشکوه خود را حفظ کردند افزود: خون‌های زیادی پای این مملکت ریخته شده تا انقلاب به ثمر برسد و با گرامیداشت دهه فجر باید زمینه‌ای فراهم شود تا ارزش‌های آن را نسل جدید درک کنند و در حراست از آنها بکوشند.

امام‌جمعه اهل‌سنت درمیان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش رکن اصلی نظام است و مسئولان ارشد این سازمان باید با اندیشه مناسب و به کارگیری روش‌های مناسب آموزشی افراد لایق و انقلابی را تحویل حکومت جمهوری اسلامی دهند.

عبداللهی با اشاره به اینکه 35 سال است که جنگ و تحریم به کشور فشار آورده اما این سبب نشد در هیچ عرصه‌ای عقب بمانیم و تبادل علمی را انجام ندهیم، تصریح کرد: دانش‌آموزان نیز باید هدف‌گذاری داشته باشند و تمایلات تحصیلی خود را در بالاترین سطح بدانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز