فرمانده انتظامی غرب استان تهران در دیدار با سه خانواده شهید:

خانواده شهدا و جانبازان تفسیر فرهنگ ایثار و مقاومت هستند

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۰:۰۶:۳۰
کد خبر: ۵۱۴۱۸۳
خانواده شهدا و جانبازان تفسیر فرهنگ ایثار و مقاومت هستند
سردار "محسن خانچرلی در دیدار با سه خانواده شهید و دو جانباز در شهریار گفت: خانواده معظم شهداء و جانبازان تفسیر واضحی از فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در تهران، سردار "محسن خانچرلی" فرمانده انتظامی غرب استان تهران به همراه هیئت همراه در دیدار با سه خانواده شهید "لشگری"، "نادری"، "سعیدی" و دو جانباز "مسعود نورآذر" و "حسین بهلول پور" در شهرستان ملارد گفت: عزت امروز اسلام و مسلمانان ثمره خون شهدا و صبر جانبازان است، بنابراین خاطره شهدا و جانبازان را باید در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه داشت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران عزت، رحمت،تعهد و اخلاص را از ویژگی های بارز خانواده های معظم شهداء و جانبازان عنوان کرد و گفت:خانواده های شهداء و جانبازان عظیم ترین و گرانبها ترین سرمایه های نظام هستند.  

وی افزود:شهداء بهترین هستی خود که همان جانشان است را در راه انقلاب فدا کردند تا این انقلاب پایدار بماند همانطور که شهداء با جان خود از این نظام حراست کردند ما نیز در پیروی از اهداف آنان و حمایت از خانواده های گرانقدر شهداء دریغ نخواهیم کرد.  

سردار "خانچرلی" تصریح کرد: خانواده شهداء و جانبازان در دنیا عزتمند و مورد تکریم همه مردم هستند.  

گفتنی است، فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان این دیدارها با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از خانواده شهیدان و جانبازان والا مقام تجلیل کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز