معاون بانوان استانداری خبر داد:

حمایت از طراحان لباس ایرانی و اسلامی

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۰:۱۱:۲۵
کد خبر: ۵۱۴۱۸۹
حمایت از طراحان لباس ایرانی و اسلامی
مریم بیدخام از حمایت مسوولان از طراحان لباس ایرانی و اسلامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مریم بیدخام معاون بانوان استانداری قزوین با اعلام این خبر گفت: از همه طراحان لباس که طبق الگوی ایرانی اسلامی و متناسب با ذائقه نسل جوان اقدام به طراحی لباس کنند حمایت خواهد شد.

بیدخام با بیان اینکه پوشش اسلامی ایرانی باید مدنظر تمام طراحان و مردم قرار گیرد افزود: باید لباس هایی طراحی کنیم که ضمن پاسخگویی به تنوع طلبی بانوان معیارهای پوشش اسلامی را نیز همراه داشته باشد تا عفاف و حجاب در جامعه فراگیر شود.

وی اظهار کرد: در این راستا برگزاری نمایشگاه مد و لباس جهت معرفی و ارائه الگوهای مناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی جهت اشاعه‌ فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه نقش تاثیرگذاری دارد.

معاون بانوان استانداری قزوین افزود: جامعه‌ ما در شرایط کنونی درگیر معضل بدحجابی است بنابراین ضروری است تا با ارائه طرح های نو و اسلامی پاسخگوی نیازهای جوانان ضمن رعایت هنجارهای دینی باشیم.

بیدخام ادامه داد: این نمایشگاه با هدف ایجاد ساختار مناسب برای ساماندهی طراحی، تولید و توزیع پوشاک اسلامی، زمینه سازی برای کشف و یا ظهور استعدادها و خلاقیت های نو مرتبط با پوشاک اسلامی ایرانی و توسعه صنعت پوشاک با ارائه الگوی اسلامی ایرانی دایر شده است.

وی با بیان اینکه براساس منویات مقام معظم رهبری و تاکید ویژه ایشان بر پوشش ایرانی و اسلامی خاطرنشان کرد: معتقدیم پوشش و الگوهای آن در هر جامعه برگرفته از فرهنگ می باشد که فرهنگ دینی کشور ما نیز دستوراتی را در خصوص حجاب دارد که باید رعایت شود.

این مقام مسوول با اشاره به اهمیت رعایت عفاف و حجاب در جامعه یادآور شد: هدف از برگزاری این نمایشگاه حفظ هویت اسلامی و ایرانی است تا الگویی مناسب برای پوشش جوانان ارائه دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز