مدرسه خراسان رضوی میزبان برنامه های اتحادیه انجمنهای اسلامی در دهه فجر

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۶:۰۵
کد خبر: ۵۱۴۳۷۷
مدرسه خراسان رضوی میزبان برنامه های اتحادیه انجمنهای اسلامی در دهه فجر
مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان خراسان رضوی گفت: 400 مدرسه در سطح استان برگزارکننده ویژه برنامه های دهه فجر این انجمن در طول این ایام مبارک هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید قاسم حوائجی افزود: سه راهبرد اصلی فعالیتهای فرهنگی اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان در دهه مبارک فجر شامل انگیزه بخشی و حساسیت آفرینی، بصیرت آفرینی و معرفت بخشی و رفتارسازمان و تجربه آفرینی است.

وی یکی از مهمترین برنامه های این ایام را برگزاری نمایشگاههای مدرسه انقلاب در عنوان و بیان کرد: مهمترین هدف این نمایشگاهها تحقق دو ماموریت تشکیلاتی شامل نیروسازی و جریانسازی در سطح مدارس است.

مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان خراسان رضوی ادامه داد: رویکردهای اصلی نمایشگاهها شامل ارتقای سطح انگیره و تعلق خاطر نوجوانان نسبت به تحقق حق در تقابل تاریخی با جبهه باطل، آشناسازی نوجوانان با شخصیت و آرمان امام راحل و مقام معظم رهبری، تقویت روحیه انقلابی و انگیزه دانش آموزان نسبت به پیگیری آرمانهای ملی، جهانی و تمدنی انقلاب اسلامی، توجه بیشتر دانش آموزان نسبت به هویت اسلامی و تقویت ایمان آنها به مبانی اسلام و انقلاب می باشد.

وی گفت: در این نمایشگاهها از 12 بهمن در 400 مدرسه استان تا 22 همین ماه ایران دیروز، امروز و فردا به نمایش گذاشته می شود.

او افزود: برگزاری همه برنامه ها با موضوع دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی با خلاقیت و مدیریت خود دانش آموزان و بدون دخالت و همکاری معلمان و اولیاء مدرسه است.

حوائجی ادامه داد: بخش ویژه نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس، بررسی موضوعات فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان است.

وی از دیگر برنامه های جنبی جشنواره مدرسه انقلاب را اکران فیلمهای جشنواره مردمی عمار، معرفی کتاب با توجه به موضوعات غرفه ها، مستندسازی و گزارش کار نمایشگاه عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز