معاون کمیته امداد اردبیل:

ایتام اردبیلی از ۳۹ میلیارد ریال کمکهای حامیان برخوردار شدند

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۳:۲۰:۳۳
کد خبر: ۵۱۴۳۹۴
ایتام اردبیلی از ۳۹ میلیارد ریال کمکهای حامیان برخوردار شدند
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: امسال حامیان طرح اکرام بیش از ۳۹ میلیارد ریال به ایتام تحت تکفل خود در استان اردبیل کمک کرده‌اند.

به گزارش برنا، صفر توحیدی صبح امروز در جلسه بررسی روند اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در اردبیل اظهار داشت: امسال حامیان طرح اکرام بیش از 39 میلیارد ریال به ایتام تحت تکفل خود کمک کرده‌اند که بخش اعظمی از کمک‌های حامیان به صورت نقدی به حساب ایتام واریز شده است تا علاوه بر رفع مشکلات، پشتوانه‌ای مطلوب برای آینده‌ آنان باشد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه بیش از 9 هزار حامی در قالب طرح اکرام از ایتام تحت پوشش این نهاد حمایت می‌کنند، افزود: حامیان 2 هزار و 144 یتیم را تحت تکفل خود قرار داده و ماهانه مساعدت‌های خیرخواهانه خود را به آنان اهداء می‌کنند.

توحیدی بیان کرد: حامیان طرح محسنین نیز در قالب این طرح بیش از 10 میلیارد ریال به فرزندان خانواده‌های تحت پوشش کمک کرده‌اند که یک هزار و 795 فرزند مشمول طرح محسنین توسط سه هزار و 245 حامی حمایت می‌شوند و تلاش داریم با جذب حامیان بیشتر بتوانیم مسائل این مددجویان را برطرف ساخته و مشکلات‌ آنها را به حداقل برسانیم.

وی تصریح کرد: طرح محسنین به منظور دستگیری از فرزندان خانواده‌های تحت حمایت که دارای سرپرست از کارافتاده و بیمار هستند اجرا می‌شود تا بتوانیم آتیه‌ای روشن را برای آنان رقم بزنیم که با تلاش‌های گسترده امدادگران و درایت و همکاری حامیان، درصدد هستیم تا ایتام وفرزندان خانواده‌های تحت حمایت  بی‌دغدغه و با آسودگی خاطر به مدارج عالی تحصیلی، علمی، اقتصادی و فرهنگی دست یابند.

توحیدی با اشاره به اینکه حامیان، علاوه بر پرداخت حق سرانه خود در تامین کمک هزینه‌ جهیزیه، ارائه‌ لوازم خانگی، ساخت و تعمیر مسکن، پرداخت کمک هزینه درمان، آموزش، تحصیل و رفع سایر نیازهای خانواده‌های تحت حمایت نیز دستگیر مددجویان هستند، گفت: کمیته‌ امداد به عنوان نهاد حمایتی به تنهایی قادر به تامین تمامی نیازهای خانواده‌های نیازمند نیست که لازم است خیران و نیکوکاران برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌پذیر بیش از پیش یاریگر این نهاد باشند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با قدردانی از مساعدت‌های حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین اظهار کرد: مساعدت‌های حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز