نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی؛

ملت ایران آمریکا را تحریم می کند

۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۱:۲۳:۵۴
کد خبر: ۵۱۴۷۱۰
ملت ایران آمریکا را تحریم می کند
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باطل کردن ویزای کشور آمریکا با امضای رئیس جمهور این کشور یعنی خود ویزای صادر شده آمریکایی را قبول ندارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان تهران، محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی ، سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی  مبتنی بر تعالیم نبوی است که توانست حکومتی الهی را در این مرز و بوم الهی و آسمانی که هر روز درخت اعتبار و شکوهش پربار تر و تنومند تر می‌شود ، تثبیت کند.

وی در ادامه افزود:  این طلوع عرفانی همچون پلی تاریخی ظلمات جور و ستم را به سپیده پیروزی رساند تا کاخ استبداد و دیکتاتوری فرو ریزد و ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) بر جامعه حاکم گردد و موجی از بیداری و خیزش در جهان خلق کند.

قمی با تاکید بر بازنگری ارزش ها و آرمانهای انقلاب از سوی مردم و مسئولان اظهار کرد: فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی است، تا دریابیم که با دستاورد حاصل از خون هزاران شهید چه کرده‌ایم و بار دیگر پیمان ببندیم تا در راه تحقق اهداف والای رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) با حفظ وحدت، از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

قمی در این گفتگو گریزی به برجام زد و گفت: فارغ از برجام، در این برهه زمانی که دولت جمهوری اسلامی ایران با هدایت هوشمندانه مقام معظم رهبری، مقاومت مردم و ابتکار دانشمندان ایرانی دست برتر خویش را به جهان نمایش داد، مبارزه با استکبار جهانی در تمام ابعاد ادامه دارد.

وی در خصوص رفتارهای اخیر رئیس جمهور آمریکا افزود: ایران در برهه های سخت با نام الله اکبر در مقابل دشمنان و زورگویان جهان ایستاده است. اگر کشوری حتی ویزای صادر شده خود را قبول ندارد مشکل ما نیست. آنها باید از ایرانی ها بترسند و بدانند که این ملت شریف ایران است که به آمریکا سفر نخواهد کرد و آمریکا را تحریم می کند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در آغاز ایام الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا ، سی و هشتمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به همه مسئولان و خدمتگزاران نظام و بویژه مردم شهیدپرور شهرستان پاکدشت تبریک و شادباش عرض می نمایم و از خدای سبحان توفیق پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز