فرماندار ارومیه:

راه‌های ارتباطی ۱۶۰ روستای حومه ارومیه مسدود شد

۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۷:۲۵
کد خبر: ۵۱۴۷۸۰
راه‌های ارتباطی ۱۶۰ روستای حومه ارومیه مسدود شد
فرماندار ارومیه : بدلیل شدت و میزان بارش برف از شب گذشته راه‌های ارتباطی ۱۶۰ روستای حومه ارومیه مسدود شده است.

فرماندار ارومیه گفت: بدلیل شدت و میزان بارش برف از شب گذشته راه‌های ارتباطی ۱۶۰ روستای حومه ارومیه مسدود شده است.

به گزارش برنا از ارومیه، عباس حسنخانی در جلسه مشترک شورای مدیریت بحران ارومیه با تشریح آخرین وضعیت حاکم بر شهر ارومیه و حومه آن پس از بارش سنگین برف اظهار داشت: خوشبختانه از دیروز بارش رحمت الهی شروع شده است و امیدواریم کمبود بارش‌ها در سالیان اخیر با استمرار لطف الهی جبران شود.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی لازم است مردم ارومیه از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند.

حسنخانی افزود: در حال حاضر در اکثر محورهای روستایی شهرستان ارومیه مشکل تردد وجود دارد و راه‌های بسیاری از روستاها مسدود است.

وی تصریح کرد: راه‌های ارتباطی 30 روستادر بخش انزل, 30 روستا در بخش نازلو و 100 روستا در بخش مرکزی و سیلوانا همه روستاها مسدود شده‌اند.

فرماندار ارومیه اظهار داشت: با توجه به مشکلات عبور و مرور و مسدود شدن مسیرهای روستایی لازم است شهروندان از سفرهای غیر ضرور در بیرون شهر بپرهیزند.

وی تصریح کرد: مقرر بود فردا جشنواره برف و اسکی در خوشاکو برگزار شود که به دلیل حجم بارش‌ها این جشنواره لغو شد چراکه محور ارومیه به سیلوانا مسدود است و راهداران تلاش‌های خود را برای حل این مشکل آغاز کرده‌اند.

فرماندار ارومیه گفت: همکاری تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان ارومیه در رسیدگی به مشکلات ناشی از برف مثال زدنی است و خوشبختانه قطعی گاز و و کارکرد نانوایی‌ها مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: نیروهای شهرداری نیز از شب گذشته مشغول کار و خدمت رسانی هستند و فرمانداری ارومیه از تلاشهای مجموعه شهرداری قدردانی می‌کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز