رییس اتاق بازرگانی قزوین خبرداد:

اعزام یک هیات تجاری به کنیا

۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۸:۳۴
کد خبر: ۵۱۴۸۳۷
اعزام یک هیات تجاری به کنیا
علیرضا کشاورز قاسمی از اعزام ۲۸نفر در قالب یک هیات تجاری از استان قزوین به کشور کنیا جهت شرکت در نمایشگاه جمهوری اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علیرضا کشاورز قاسمی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین با اعلام این خبر گفت: باتوجه به تعامل سفرای کنیا و ایران با یکدیگر و حضور سفیر کنیا در اتاق بازرگانی و دیدار با فعالان اقتصادی استان یک هیات ۲۸نفره از استان قزوین جهت شرکت در نمایشگاه جمهوری اسلامی و عرضه محصولات تولیدی قزوین به این کشور سفر می کند.

کشاورز قاسمی توضیح داد: در پی رایزنی های انجام شده با سفیر ایران در کنیا، استان قزوین  با ایجاد یک پاویون اختصاصی در نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران در کنیا که ۱۵لغایت ۱۸بهمن ماه بهمن ماه برگزار می شود حضوری فعال خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم ضمن معرفی مستقیم توانمندی های این استان کالاهای تولیدی خود را نیز عرضه کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین افزود: این کشور با بیش از چهل میلیون نفر جمعیت دروازه ورود شرق به آفریقاست و بازار بسیار خوبی در زمینه ساخت مسکن در اختیار دارد که می توان در آن سرمایه گذاری کرد.

کشاورز قاسمی اظهارکرد: مصالح ساختمانی، گاز مایع ال پی جی، صنایع فولادی، انرژی های خورشیدی از ظرفیت های خوب قابل سرمایه گذاری در کنیاست که امیدواریم با جذب سرمایه گذاران استان بتوانیم در این بازار حضور فعالی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: نبود کلینیک های تخصصی و گاز مایع ال ان جی از کمبودهای این کشور محسوب میشود که می تواند فرصت مناسبی برای مشارکت تجار استان قزوین در فعالیت های اقتصادی این کشور باشد.

رئیس پارلمان بخش خصوصی استان قزوین زمینه های فعالیت هیات تجاری اعزامی از استان قزوین را موادغذایی، شوینده، مصالح ساختمانی، کشاورزی، آرایشی و بهداشتی، مواد لبنی، لوله های آبیاری قطره ای، مواد پلیمری و شیمیایی، محصولات فلزی و ساختمانی، کاشی و سرامیک و مواد معدنی اعلام کرد.

کشاورز قاسمی بازدید از بندر مهم مومباسا را از دیگر برنامه های این هیات تجاری در کشور کنیا برشمرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز