معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

حمایت از صنایع دستی از بهترین راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است

۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۳:۴۷:۳۶
کد خبر: ۵۱۵۰۸۹
حمایت از صنایع دستی از بهترین راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است
پورمهدی گفت: اتفاق بجایی است که گردشگری و صنایع دستی در کنار یکدیگر در یک سازمان قرار گرفته اند چراکه توسعه گردشگری زمانی محقق می شود که ما قدر داشته های خود در حوزه تاریخ و فرهنگ و هنر را بدانیم و در صدد معرفی آنها به جهانیان باشیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی حمایت از صنایع دستی و اهتمام به توسعه این بخش را یکی از بهترین راه‌ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدصادق پورمهدی در مراسم تجلیل از هنرمندان و پیشکسوتان صنایع دستی استان، گفت: صنایع دستی و هنرهای سنتی با زندگی و تاریخ این مرز و بوم عجین شده است و علی‌رغم اینکه  این کارها سراسر عشق و هنر است اما با توجه به اولویت های امروز کشور می تواند در عرصه اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال نیز پیشگام باشد.

وی افزود: برگزاری این برنامه ها که به منظور تشویق و قدردانی از هنرمندان صورت می گیرد به احیای مقوله صنایع دستی و دمیدن روح تازه به کالبد این هنرها کمک می کند.

پورمهدی تاکید کرد: اتفاق بجایی است که گردشگری و صنایع دستی در کنار یکدیگر در یک سازمان قرار گرفته اند  چراکه توسعه گردشگری زمانی محقق می شود که ما قدر داشته های خود در حوزه تاریخ و فرهنگ و هنر را بدانیم و در صدد معرفی آنها به جهانیان باشیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این که خادمان مردم در دولت تدبیر و امید به صنایع دستی و نقش پررنگ آن باور دارند گفت: بنا داریم در تمام استان نمایشگاه ها و بازارچه های دایمی عرضه و فروش صنایع دستی را ایجاد کنیم تا بتوانیم نقش خود را در به هدف رساندن و بازاریابی محصولات صنایع دستی استان به خوبی ایفا نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز