شهردار منطقه چهار مشهد در مراسم اختتامیه هفتمین المپیاد ورزشی محلات این منطقه عنوان کرد؛

ورزش فرصتی مناسب برای ارتقاء سلامت و ارتباط مثبت اجتماعی شهروندان

۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۱:۳۴:۰۴
کد خبر: ۵۱۵۵۴۰
ورزش فرصتی مناسب برای ارتقاء سلامت و ارتباط مثبت اجتماعی شهروندان
همزمان با آغاز دهه مبارک فجر مراسم اختتامیه هفتمین المپیاد ورزشی محلات با حضور شهردار و مسئولین شهرداری منطقه چهار، مربیان، ورزشکاران و رابطین ورزشی این منطقه در سالن ورزشی آرامش واقع در پنجتن 55 برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید کمال الدین شاهچراغی در این مراسم ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای شهروندان، آغاز ایام ا... دهه فجر را تبریک گفت و بیان داشت: خوشحالیم فرصتی فراهم شد تا در این ایام مبارک از ورزشکاران سطح منطقه تقدیر و تشکر گردد.

 شاهچراغی اظهار کرد: برگزاری برنامه های مختلف ورزشی همچون ورزش صبحگاهی و مسابقات تیم های ورزشی علاوه بر حفظ سلامتی و شادابی جامعه، باعث ارتباط موثر اجتماعی شهروندان و تبادل دیدگاه ها در این خصوص می گردد.

وی با بیان اینکه شهرداری سعی دارد خدمات ورزشی را با توجه به اختیارات خود افزایش دهد، خاطرنشان کرد: استفاده شهروندان از اماکن و برنامه های ورزشی شهرداری، باعث حفظ و رونق این گونه خدمات خواهد شد.

شهردار منطقه چهار مشهد این منطقه را از مناطق پیشگام در ارائه خدمات ورزشی به شهروندان عنوان کرد و اذعان داشت: منطقه چهار با 4 مجموعه ورزشی سرپوشیده، 3 بوستان بزرگ شهری بالای 15 هکتار، 2 بوستان ویژه بانوان، 4 مجموعه چمن مصنوعی، 2 سالن تخصصی بدنسازی، تنها پایگاه تندرستی شهروندی شهر مشهد در بوستان بسیج (شهید بابانظر37) و 23 ایستگاه ورزشی مجهز به لوازم بدنسازی پارکی تمام تلاش خود را برای ترغیب شهروندان به ورزش و ارتقای سلامتی آن ها به کار گرفته است.

شاهچراغی با تاکید بر فراهم آوردن امکانات رفاهی و ورزشی در حاشیه شهر و توزیع متوازن ارائه خدمات، خاطرنشان کرد: به همین منظور مجموعه آبی شهید قربانی با امکاناتی از قبیل دو استخر مجزا برای استفاده همزمان بانوان و آقایان، استخر کودکان، سونای خشک و سونای بخار، جکوزی، لابی مجزا، رختکن و سرویس بهداشتی، بوفه، سالن بدنسازی ، بخش های اداری و ... در پنجتن 48 در حال احداث است.

شهردار منطقه چهار مشهد در بخش دیگری از سخنانش به تراکم جمعیت در قسمت شمالی بزرگراه شهید بابانظر و بلوار پنجتن اشاره کرد و افزود: با توجه به سکونت 50 درصد از جمعیت منطقه چهار در این محدوده و نیازسنجی های انجام شده، پیگیر تملک زمین های مورد نیاز برای احداث فضاهای ورزشی بیشتری هستیم.

سید کمال الدین شاهچراغی ادامه داد: همچنین سالن ورزشی با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مشارکت شهرداری این منطقه در پنجتن 48 در حال احداث است و مراحل پایانی خود را طی می کند.

وی به احداث بوستان 4 هکتاری در پنجتن 55 اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به تراکم جمعیتی بالا و مساحت کم منازل، احداث فضای سبز در این محدوده از درخواست های شهروندان بود که به مرحله اجرا درآمد.

شاهچراغی اضافه کرد: این بوستان که براساس آخرین استانداردهای روز طراحی گردیده است، محیطی مناسب جهت پیاده روی و گذراندن اوقات فراغت برای شهروندان در این محدوده فراهم می کند.

شهردار منطقه چهار در پایان عنوان کرد: همچنین بوستان 1.2 هکتاری شهید بابانظر با 6 میلیارد ریال اعتبار واقع در بزرگراه شهید بابانظر حدفاصل بلوار شهید آوینی و پنجتن در حال احداث است و فاز 2 بوستان اقاقیا نیز با اعتبار 29 میلیارد ریال در طبرسی شمالی 17 در ایام مبارک دهه فجر به بهره برداری می رسد.

شایان ذکر است در این مراسم از آتش نشان های ایستگاه پنجتن، تیم های منتخب ورزشی، مربیان، ورزشکاران نمونه و ... تقدیر و قدردانی گردید

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز