شریعتمداری در جمع خبرنگاران گفت:

لرستان مرکز بزرگی از دامپروری و کشاورزی است/اشتغال مهم‌ترین مشکل استان است

۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۳:۳۰:۰۳
کد خبر: ۵۱۵۷۱۰
لرستان مرکز بزرگی از دامپروری و کشاورزی است/اشتغال مهم‌ترین مشکل استان است
معاون اجرایی رئیس جمهوردر حاشیه افتتاح ساختمان اتاق بازرگانی خرم‌آبادبه خبرنگاران واصحاب رسانه استان گفت: ظرفیت‌های لرستان برای ایجاد اشتغال به کارگیری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،معاون اجرایی رئیس جمهوردر  حاشیه افتتاح ساختمان اتاق بازرگانی خرم‌آبادبه  خبرنگاران واصحاب رسانه استان  گفت: ظرفیت‌های لرستان برای ایجاد اشتغال به کارگیری شود.

محمد شریعتمداری با اشاره به اینکه لرستان مرکز بزرگی از دامپروری و کشاورزی است، اظهار کرد: این استان امروزه یکی از مراکز بزرگ صنعتی کشور است.

وی افزود: عرضه محصولات لرستان به خارج از مرزهای استان و کشور با تلاش اتاق بازرگانی این استان انجام خواهد شد.

شریعتمداری گفت: امروزه 25 کشور برای توسعه پایدار و رشد اقتصادی بالاتر از 8 درصد، در بررسی‌هایی که در اقتصاد جهان انجام شده، مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند و یکی از مهم‌ترین شاخصه‌هایی که باعث رشد پایدار آنها شده توسعه تجارت آن کشور بوده است.

وی بیان داشت: امیدواریم در ساختمان جدید اتاق بازرگانی خرم‌آباد فعالیت‌های توسعه تجارت با شتاب بیشتری پیگیری شود.

شریعتمداری تصریح کرد: هیأت‌هایی که برای تولید ماهی‌های سردآبی فعال هستند، ظرفیت بزرگی برای توسعه فعالیت در حوزه پرورش ماهی است.

وی با اشاره به اینکه اشتغال مهم‌ترین مشکل استان است، بیان داشت: لرستان دارای مراکز تولیدی است که مستقیماً با بازارهای بین‌المللی متصل است و ساختمان جدید اتاق بازرگانی این مرکز با هدف صادرات و ایجاد اشتغال در بین مردم این استان تأسیس می‌شود.

شریعتمداری  با تاکید بر این‌که عطر و بوی امام راحل مردم بحرین را به اندیشه وا داشته است، اضافه  کرد: در یمن که سال‌ها حیات خلوت سعودی‌ها بود، امروز مردم با تاسی از اندیشه‌های امام راحل به مقاومت پرداخته‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز